رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روش‌های توسعه‌ای استان کرمانشاه اهمیت بسیاری برای کشور دارد، گفت: در حال حاضر و در شرایط فعلی باید به بسترهای لازم برای ایجاد پیشرفت در این استان توجه کرد.

روش‌های توسعه‌ای کرمانشاه اهمیت بسیاری برای کشور داردبه گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 26 فروردین) در بدو ورود به  استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، گفت: توفیق مجدد پیدا کردیم که در کنگره شهدای استان کرمانشاه شرکت کنیم و به مقام شهدا عرض ادب داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین قرار است در این سفر در جلسه‌ای با نخبگان نظرات آنها درخصوص مسائل توسعه‌ای را جویا شویم، زیرا در آستانه تدوین برنامه ششم نیز قرار داریم.

وی تصریح کرد: روش‌های توسعه‌ای در استان کرمانشاه اهمیت بسیاری برای کشور دارد، زیرا استان کرمانشاه یکی از استان‌های مرزی کشور است و سابقه مقاومت دارد و در شرایط فعلی تمام بسترهای لازم برای پیشرفت‌ها فراهم است.

لاریجانی همچنین در پاسخ به این سوال که تحولات منطقه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ خاطر نشان کرد: این تحولات بسیار سریع است و در برخی جهات ایجاد امنیت پسرفت‌هایی داشته‌ایم اما در کل بیداری در بعضی تحولات وجود دارد که متاسفانه برخی کشورها توجهی به آن ندارند و دچار پیچش‌هایی می‌شوند که این پیچش‌ها ابعاد گوناگون داشته و نیاز به بررسی بیشتری دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار