فرماندار شهرستان شهریار گفت: حمل و نقل، آب، کشاورزی و پیگیری پروژه مرکز درمانی این شهرستان از عمده ترین اولویت‌هایی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در نشست صمیمی با اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال در سطح این شهرستان که در محل فرمانداری این منطقه برگزار شد، با اشاره به لزوم برنامه محوری در حوزه مدیریت، اظهار کرد: به فضل الهی سال جاری امیدوار کننده و نوید بخش خواهد بود و با همدلی و همگرایی جاری و ساری در بین مسئولان، اصحاب رسانه و شهروندان می‌توان به توفیقات سازنده و هرچه مطلوب تری نائل شد.

وی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به شهرستان شهریار در آینده‌ای نزدیک، تصریح کرد: حوزه حمل و نقل ورودی‌های این شهرستان، بیمارستان و کشاورزی (به عنوان اصلی ترین محور هویتی این منطقه) از مولفه‌هایی است که با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

ناجی در ادامه عنوان کرد: باید تلاش مضاعفی لحاظ شود تا نشاط هرچه بیشتری در سطح جامعه فراگیر شود و عزم و بنای ما نیز بر تعامل صادقانه با مردم، اصحاب رسانه و خبرنگاران استوار است.

فرماندار شهریار در پایان تاکید کرد: موضوع تبدیل شدن فرمانداری شهریار به فرماندار ویژه و استقرار ادارات کل در سطح شهرستان از مواردی است که در اولویت گذاری‌ها لحاظ شده و در صورت تحقق آن، نقش بسزایی در ارتقای وضعیت موجود شهرستان ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهریار ، ملارد ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار