هنرمند عرصه تصویر سازی گفت: هدف نمایشگاه تبادل تجربیات هنرمندان، بازخوانی ارزش‌ها، قابلیت ‌های چاپ دستی و اهدای آثار هنرمندان عرصه تجسمی است.

الناز هاشم منیری در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران در خصوص نمایشگاه دو سالانه چاپ دستی گفت: این نمایشگاه توسط نگارخانه لاله به مدیریت محمد حسین سعلبی فر و دبیر سالانه مهدی درویش برگزار می‌شود. 

وی درادامه اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف تبادل تجربیات هنرمندان، بازخوانی ارزش‌ها قابلیت‌های چاپ دستی و اهدای آثار هنرمندان عرصه تجسمی برنامه ریزی و سازماندهی شده است. 

هاشم منیری افزود: طی انتشار فراخوان این نمایشگاه 198 نفر از علاقمندان آثار خود را به دبیرخانه سالانه ارسال کردند و پس از بررسی تعداد 181 اثر حائز استانداردهای چاپ دستی و قوانین تیراژ بود. 

این هنرمند عرصه چاپ تصریح کرد: گروه ما نیز در میان 21 هنرمند شرکت کننده انتخاب شده است. 

سرپرستی این گروه 7 نفره را سید مرتضی افراشی بر عهده داشته و اعضای آن عبارتند از: الناز هاشم منیری، زهرا پرکاه،‌خدیجه شجاعی متین، آنا صلواتیان، آذرنگی و سمیه عباسی.

هاشم منیری در ادامه عنوان کرد: هر هنرمند 13 نسخه چاپ همسان به دبیرخانه ارسال کرد که از این تعداد 10 نسخه به صورت انتخاب تصادفی برای دیگر شرکت‌ کنندگان به صورت عیدانه ارسال شده است. 

این هنرمند عرصه تصویر سازی در پایان گفت: این نمایشگاه روز جمعه 28 فروردین از ساعت 4 الی 8 گشایش می‌یابد و بازدید تا 15 اردیبهشت هر روزه از ساعت 10 صبح تا 19 عصر ادامه دارد. 

لازم به ذکر است این نمایشگاه در تهران،‌خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله جنب هتل بین الملی لاله ، روبروی پارکنیگ طبقاتی و مرکز خرید لاله، نگارخانه لاله برای علاقمندان دایر است. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار