برنامه «بفرمایید سیب» رادیو سلامت، جمعه ـ 28 فرودین ماه، با موضوع «خود مراقبتی در فصل بهار» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت؛ در فصل بهار، میلیون ها نفر دنبال راه چاره ای برای رهایی از آلرژی و علائم آن یعنی عطسه، آب ریزش بینی و چشم، سوزش چشم ها، خارش و احتقان ریه ها هستند. همه این علائم در اثر واکنش شدید سیستم ایمنی بدن به مواد آلرژی زا مثل گرده گل ها و گیاهان به وجود می آیند. 

برنامه عصرگاهی «بفرمایید سیب» کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت یک مجله کاملاً تفریحی و سرگرم کننده با محوریت سلامت است که هر هفته به یکی از موضوعات حوزه سلامت می پردازد.

این برنامه جمعه، با حضور دکتر ساسان توانا، فوق تخصص آسم و آلرژی به موضوع پیشگیری از آلرژیها و حساسیتهای فصل بهار می پردازد. ارتقای آگاهی مخاطبان در حوزه سلامت و در راستای ایجاد نشاط و امید بخشی به مخاطبان هدف اصلی برنامه «بفرمایید سیب» است.

این برنامه شامل بخش های متنوعی همچون میکروفن مخفی، کمی حواستان را جمع کنید، گزارش، قصه های مداد رنگی، لیلی و مجنون، هنر آزاد و سیب نقره ای بوده و از ساعت 16:30 به مدت 120 دقیقه از شبکه رادیویی سلامت پخش می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار