معاون حمل و نقل شهرداری منطقه 12 گفت: شهرداری منطقه 12 هیچگونه تعهدی برای آماده سازی ایستگاه قیام ندارد و باید مترو تهران ایستگاه قیام را در حالت اولیه خود تحویل شهرداری منطقه 12 دهد.

شهرداری منطقه 12 هیچگونه تعهدی برای آماده سازی ایستگاه قیام ندارد
سعید عزیزی نژاد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر اینکه شهرداری منطقه 12 هیچ تعهدی در خصوص آماده سازی و بهسازی ایستگاه قیام خط 7 مترو ندارد، اظهار کرد: شهرداری منطقه 12 هیچ تعهدی نسبت به آماده سازی ایستگاه قیام ندارد و بر اساس توافقات انجام شده میان شهرداری منطقه 12 و شرکت مترو تهران، مترو تهران موظف به تحویل ایستگاه قیام خط 7 مترو در حالت اولیه خود و آماده به شهرداری منطقه 12 است. 

وی ادامه داد: با توجه به صورت جلسه 18 ماهه و انعقاد تفاهم نامه میان شهرداری منطقه 12 و شرکت مترو تهران، پیمانکار خط 7 مترو موظف است در مدت زمان 18 ماه از ابتدای طرح تا پایان سال 94 این ایستگاه را آماده و تحویل شهرداری منطقه 12 دهند. 

عزیزی نژاد تصریح کرد: در پی جابجا شدن سیلوی 100 تنی که داخلی آن سیمان قرار داشته است، ایستگاه قیام خط 7 مترو با مشکل مواجه شده است و حوادثی که در این ایستگاه به وقوع پیوسته است، داخلی است و هیچگونه ارتباطی به شهرداری منطقه 12 ندارد. 
پس از مرمت و بهسازی آسفالت ایستگاه قیام خط 7 مترو و شهرداری عملیات خط کشی محوری در مسیر ایستگاه قیام را انجام خواهند داد. 

گفتنی است، روز شنبه 22 فروردین ماه سال 94  بر اثر جابجایی سیلوی سیما چند سانتی متر در ایستگاه قیام خط 7 مترو و چند کانکس به داخل گود ایجاد شده سقوط کرد و یک کارگر در این حادثه دچار آسیب شد و به مرکز درمانی انتقال یافت. 

انتهای پیام/ 
 

برچسب ها: قیام ، ایستگاه ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار