کارگردان سریال «خاتون» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصفهان را از نگاهی تازه ببینید/ برای قضاوت، «خاتون» را تا نقطه پایان همراهی کنید

مرتضی آتش زمزم گفت: داستان ما برگرفته از داستان‌های کهن و جذابیت‌های بصری آن برای احترام به شعور مخاطب است. خواهش می‌کنم تا پایان، سریال را ببینید و در نهایت آن را قضاوت کنید.

مرتضی آتش‌زمزم، کارگردان تلویزیونی در گفت و گو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران از تنوع و یک دست نبودن لهجه در سریال «خاتون» گفت: تنوع در لهجه و فرهنگ جزو خصوصیات و ویژگی کلان شهرهاست و اصفهان،‌ تهران و... هم از این قاعده مستثنی نیستند و به نظر من این جزو جذابیت‌های این داستان می‌تواند باشد.

وی در ادامه از علت تصویربرداری این سریال در اصفهان گفت: ما سعی کردیم از فرهنگ‌های مختلف و تنوع لوکشین استفاده کنیم که اصفهان بهترین گزینه بود، ما حتی جاذبه‌های اصفهان را از زوایایی تصویربرداری کرده‌ایم که شاید خود مردم این استان آن را ندیده‌اند.

آتش‌زمزم در مورد اهداف سریال "خاتون" عنوان کرد: تمام تلاش گروه برای نشان دادن مقام مادر و سیر حرکت سریال، عبور از قضاوت زود، طمع و توبه و در نهایت رسیدن به بخشش بوده است.

وی افزود: داستان ما برگرفته از داستان‌های کهن و جذابیت‌های بصری آن برای احترام به شعور تصویری مخاطب است همچنین قهرمان اصلی سریال‌مان شهرام قائدی است که از مخاطبان خواهش می‌کنم تا پایان سریال را ببینند و در نهایت قضاوت کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
درود و خسته نباشيد براي سريال خوب با نمايش هر چه بهتر شهر اصفهان با گويش هاي شيرين
آخرین اخبار