یک زن میانسال انگلیسی سال‌هاست که قربانی بی کفایتی و اشتباه پزشکی از سوی دندان پزشکان کشور خود شده است و پس از سال‌ها قرار است غرامت ترمیم دندان به وی پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، یک زن 49ساله صاحب 3 فرزند در کشور  انگلستان سال‌هاست که به دلیل بی کفایتی دندان پزشکان خود با مشکلات دهان و دندان شدیدی مواجه است.


گفتنی است؛ این زن به دلیل عفونت لثه سال‌ها قبل مجبور به کشیدن تمامی دندان‌های فک پایینی خود شده اما دندانپزشکان با تنظیم غیر صحیح پایه های ایمپلنت سبب آسیب و تخریب شدید لثه‌ها و استخوان فک پایین شده‌اند.


وی حال با دریافت 30هزار پوند خسارت به دلیل سهل انگاری دندانپزشکان امیدوار است، بتواند مجددا دندان‌های زیبا داشته باشد.

در طول این سال‌ها عفونت لثه و درد ناشی از آن مشکلات سلامتی مختلفی را برای این زن ایجاد کرد که شامل درد استخوانی، سردرد و حتی التهاب مفاصل بوده است.






انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروندی از تهران
۰۸:۲۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
اشتباه مرگبار دندانپزشک ایرانی در شهر تهران همسرم را تا پای مرگ پیش برد.... دندانپزشک تهرانی می بایست انتییوتیک به همسرم تجویز می کرد که بدلیل کوتاهی و قصور و بی سوادی همسرم دچار عفونت دریچه های قلب به نام اندوکاردیت گردید و هم قلب و هم مغز ایشان در دو مرحله عمل شد..... سازمان نظام پزشکی نیز به شکایت ما اهمیتی نداد و همکار دندانپزشک خود را تبرئه نمود.... درود بر شرف اقای مهران مدیری و ساخت سریال در حاشیه
Germany
زهرا
۲۳:۲۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
در كشور ماهم از اين دست خبرا زياده با اين تفاوت كه حتي در شرايط بدتر واژه ي فاجعه به كار برده نمي شود (دانشجوي سال پنجم دندانپزشكي)
Iran (Islamic Republic of)
زینب عسل
۱۳:۴۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
خبر بسیار خوبی بود.