در معاملات هفتگی منتهی به بیست و هفتم فروردین ماه جاری، تالار اختصاصی بورس كالای منطقه آزاد انزلی اين منطقه شاهد معامله 1420 تن كالا بود.

معامله بیش از 9 میلیارد ریال کالا در بورس کالای انزلی///اتونشربه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، كالاهاي مورد معامله در بورس كالاي منطقه آزاد انزلي كه از محصولات شيميايي توليدي مجتمع هاي پتروشيمي كشور است به ارزش بیش از  9 ميليارد و 742 ميليون ريال است. 

در معاملات اين هفته بورس كالاي منطقه آزاد انزلي، 620 تن اوره توليدي پتروشيمي كرمانشاه به ارزش افزون بر 5 میلیارد و 83 ميليون ريال، 100 تن جوش شیرین تولید شده در پتروشیمی شیراز به قیمت در حدود 299 میلیون ریال و اسيد سولفوريك، پتروشيمي رازي به وزن 700 تن و ارزش 3 ميليارد و 360 ميليون ريال از سوي شركتها خريد و فروش شد. 

سازمان منطقه آزاد انزلی از صاحبان صنايع و توليد كنندگان فعال در استان گيلان برای بهره گيری از مزايا، معافيت ها و تسهيلات اين منطقه به منظور تأمين مطمئن، كم هزينه تر و بدون واسطه مواد اوليه از طريق تالار اختصاصی بورس كالای منطقه دعوت به عمل می آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار