فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مستکبرین و دشمنان پس از پیروزی انقلاب در صدد انهدام ارتش برای از بین بردن توان دفاعی ایران بودند که امام با نگاه عمیق خود و شناختی که از ارتش داشتند از این اقدام جلوگیری کرده و 29 فروردین را روز ارتش نام نهادند.

امام از انحلال ارتش جلوگیری کرد/ دشمن با همه تجهیزاتش آسیب پذیر است
به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر دریادار دکتر "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تجلیل از حماسه سازان ناوشکن سهند، سبلان و جوشن که در محل ستاد این نیرو برگزار شد اظهار داشت: مستکبرین و دشمنان پس از پیروزی انقلاب در صدد انهدام ارتش برای از بین بردن توان دفاعی ایران بودند که امام با نگاه عمیق خود و شناختی که از ارتش داشتند از این اقدام جلوگیری کرده و 29 فروردین را روز ارتش نام نهادند.


وی ادامه داد: دشمن با همه تجهیزاتش آسیب پذیر بوده و ما در مقابل هر تهدیدی و هر اتفاقی که در دریا رخ دهد با قدرت می ایستیم و در مقابل تهدیدات علیه مرزها و منابع و منافع جمهوری اسلامی با قدرت ایستادگی می کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به 29 فروردین ماه سال 67 و دفاع جانانه پرنسل وناوشکن های سهند سبلان و جوشن از مرزهای جمهوری اسلامی یادآور شد: شهدا با قدرت در مقابل استکبار ایستادگی کردند و ما گفتند با ذلت نمی پذیریم و در مقابل دشمن سر تعظیم فرو نمی آوریم و امروز هر چه داریم از برکت خون شهداست.

وی تاکید کرد: در دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی با قدرت در مقابل دشمن ایستادگی کرد و نقشه دشمنان نقش بر آب کرد و نهاجا با پرواز 140 فروند جنگده و نیروی دریایی در حماسه خرمشهر با حماسه آفرینی از پیشرفت دشمن جلوگیری کردند و با اسکورت 10 هزار کشتی نفتی در دوران دفاع مقدس و حفظ منابع انرژی بالاترین کمک را به اقتصاد کشور داشتند.

دریادار سیاری در پایان با اشاره به تلاش ضد انقلاب پس از اقدام هوشمندانه امام خمینی در جلوگیری از انحلال ارتش خاطر نشان کرد: امام خمینی فرمودند نیروی دریایی در خلیج فارس و دریای عمان چون نگینی درخشنده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیاری ، ارتش ، ناوشکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار