شرکت نفت و گاز اروندان سال گذشته 6 میلیارد ریال اعتبار به منظور کمک به اجرای طرح های عام‌المنفعه اختصاص داده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در راستای سیاست‌های دولت و شرکت ملی نفت ایران، شرکت نفت و گاز اروندان سال گذشته 6 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عام‌المنفعه در زمینه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی اختصاص داده است.

شرکت نفت و گاز اروندان سال گذشته توانست با کمک‌های عام المنفعه اجرای 5 پروژه را محقق کند. این شرکت حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبار تخصیص یافته را برای توسعه، تجهیز مدارس و فضاهای آموزشی شهرستان خرمشهر صرف کرده است.

یک میلیارد ریال به آموزش و پرورش شهرستان شادگان، دو میلیارد و پانصد میلیون ریال برای هزینه نگه‌داشت زمین چمن شهرستان دارخوین و مبالغی نیز به کمیته امداد امام خمینی (ره) از سوی شرکت نفت و گاز اروندان اختصاص داده شده است.

بر اساس این گزارش، کمک‌های شرکت ملی نفت ایران برای توسعه آبادانی و از بین بردن بخشی از محرومیت‌های مناطق مجاور تاسیسات این صنعت انجام می شود؛ به طوری که همزمان با شکل‌گیری این صنعت، بسیاری از نیازمندی‌های مردم مناطق مجاور از سوی صنعت نفت تامین شده است.

پس از انقلاب اسلامی و با تصویب ماده 5 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، به دستگاه‌های دولتی اجازه داده شد تا در چارچوب قوانین به دیگر دستگاه‌ها از جمله سازمان آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و درمان، وزارت علوم و تحقیقات و کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به صورت های مختلف و در قالب اجرای پروژه‌های مورد نیاز کمک‌هایی انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار