معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 10 از تحقق اهداف سازمانی سال 93 و اتمام پروژه‌های ناتمام منطقه در سال‌جاری خبر داد.

مصطفی بیگی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 10 در گفتگو باخبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اتمام پروژه‌های ناتمام در سال‌جاری اظهار کرد: در پروژه‌های راه و باند شامل جدول، آسفالت و پیاده‌روسازی برابر برنامه مصوب در فصول مختلف وظایفی برای منطقه تکلیف شده بود که میزان کارکرد این معاونت در این حوزه با احتساب موارد درخواست عقد قرارداد بالای صد در صد بوده است.

وی بهره‌برداری از پروژه تعریض و مناسب‌سازی خیابان امام خمینی (ره) را مهم‌ترین پروژه منطقه برشمرد و افزود: در سال گذشته پس از چند سال تلاش و کوشش مستمر همکاران در حوزه‌های مختلف و شهرداری تهران و پیگیری‌های مستمر شهردار منطقه برای تملک املاک معارض بالاخره این پروژه تکمیل و مورد بهره‌برداری کامل قرار گرفت.

بیگی تصریح کرد: در سال گذشته هفت پروژه مختلف ابنیه برای این معاونت تعریف شده بود که دو مورد آن مطالعاتی بوده و در دست تهیه و تصویب است و پنج مورد نیز که احداثی و مرمتی بوده‌اند در دست تکمیل هستند. وی در ادامه گفت: احداث ساخنمان کنترل ترافیک منطقه، احداث مددسرا، توسعه مسجد حاج‌عبدالله، احداث مدرسه شاهد حضرت معصومه(س)، مرمت حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) از جمله پروژه‌های ابنیه‌ای منطقه‌اند و تهیه طرح‌های توسعه مسجد لولاگر و آستان مبارک امامزاده معصوم (ع) از جمله طرح‌های مطالعاتی در دست اقدام منطقه‌اند.

بیگی در پایان گفت: میزان کارکرد منطقه در حوزه راه و باند سال گذشته یک و نیم برابر تعهدات منطقه بوده که به اضطرار تکمیل پروژه‌های مهم و نیمه‌تمام و نیز رفع مشکلات بهداشت عمومی شهر و هدایت آب‌های سطحی در حوزه تبدیل نهر به کانیو و علاوه بر آن لکه‌گیری آسفالت و جدول‌ها بوده است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، پروژه ، تعریض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار