سرمربی سابق تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: باور نمی‌کنم که مصاحبه نجفی، حرف‌های خودش باشد، این مدیر عامل محترم را بر علیه من شارژ کرده بودند.

قضاوت را به وجدان نجفی می‌سپارم/ مدیر عامل مس را بر علیه من شارژ کرده بودندمحمود خوراکچی سرمربی سابق تیم فوتسال شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سال‌های زیادی است که خبرنگاران و فوتسالی‌ها من را می‌شناسند که هیچ جا بدون دعوت حاضر نمی‌شوم، در تمام مدت کار حرفه‌ای‌ام برای حضور در تیمی تماس‌های پنهانی نداشته‌ام و هر شخصی با میل و نگاه به کارنامه کاری‌ام خواستار سرمربیگری‌ام در تیمی شده است و تا زمانی که با دعوت رسمی برای همکاری به باشگاهی احضار نشوم شخصیت خودم را زیر سوال نبرده و برای مذاکره با مسئولان تیم وارد کار نمی‌شوم. 

از سوی دیگر با تمام احترامی که برای نجفی و پدرش در تیم مس قائلم باید بگویم تمام صحبت‌های وی را تکذیب می کنم، اما کدورتی به دل نمی‌گیرم چون هم خودم و هم نجفی را به خوبی می‌شناسم. من هیچ وقت شان خود را برای حضور در تیمی زیر سوال نبردم و از این پس نیز چنین کاری انجام نخواهم داد. با وجود شناخت مدیریتی که از نجفی دارم قبول می‌کنم که مصاحبه از سوی ایشان انجام شده، اما سمت و سوی حرف‌ها و همچنین ادبیات نادرست این مصاحبه مانند "توهم خوراک چی" برای نجفی‌ها نیست بلکه وی از سوی شخص خاصی بر علیه من شارژ شده تا در رسانه‌‌ها شخصیتم زیر سوال برود.
 
وی افزود: از جلسه‌ی من با مسئولان تیم مس سونگون فقط خانواده‌ام با خبر بوده‌اند و تا زمانی که قرار داد رسمی بین ما نوشته نمی‌شد، امکان اینکه شخصی از مذاکراتم با نجفی آگاه شود وجود نداشت چرا درتمام سال‌های کار حرفه‌ای‌ام این عادت با من همراه بوده است.
 
 بی دعوت به تبریز نرفته‌ام، از سوی باشگاه مس با من تماس گرفته شد که شنبه ساعت 11:30 در دفتر باشگاه برای مذاکرات آماده شوم که من با یک ساعت تاخیر به این جلسه رسیدم. اگر مسئولان باشگاه تبریزی من را توهمی می‌دانند در حقیقت به خودشان و نماینده باشگاه توهین کردند.

خوراکچی در پایان ادامه داد: قضاوت را به خدا، مردم و وجدان نجفی می‌سپارم، زیرا تنها ما آگاهیم که من با دعوت باشگاه مس به تبریز رفتم و نجفی حتی با شارژ شدن از سوی شخص خاصی نباید در موردم صحبت‌های نادرستی انجام می‌داد. 

معتقدم اصحاب رسانه دخالتی در این مصاحبه نداشتند یکی از مربیان فوتسال این جریان سازی را انجام داده است زیرا نجفی قبل از حضورم در باشگاه درخواست کرد برنامه‌ام را برای این تیم با خود همراه داشته باشم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: باشگاه ، تیم ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار