حبیب کولوتوره بازیکن باشگاه‌ لیورپول‌ بر این باور است که استیون جرراد می‌تواند ناکامی‌های لیورپول را به خوبی مدیریت کند.

توره: جرراد‌ می‌تواند شرایط بحرانی لیورپول را مدیریت کندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه لیورپول‌ در رقابت‌های نیمه نهایی جام حذفی انگلیس از حضور در فینال‌ بازماند‌ و با نتیجه 2 بر مغلوب شاگردان تیم شرود در باشگاه استون ویلا شد. 
 
به این ترتیب لیورپولی‌ تنها شانس خود را برای بالا بردن یکی از جام‌های قهرمانی از دست دادند و قهرمانی لیورپولی‌ها به حضور جرراد وصال نداد. 
 
اما جیب‌ کولوتوره بازیکن ساحل عاجی باشگاه لیوروپول بر این باور است که استیون جرراد به خوبی می‌تواند این باخت و سایر ناکامی‌ها لیورپول‌ را مدیریت کند. 
 
 وی در این خصوص گفت: استیون‌ جرراد بسیار خوب است. البته کاملا واضح است که استیون جرراد هم اکنون بسیار ناراحت است، و این مسئله‌ شامل تمام بازیکنانی می‌شود که در تیم لیورپول‌ حضور دارند اما او بازی‌های این چنینی زیاد انجام داده است، از این رو به خوبی می‌داند شرایط ووضح‌ موجود را چگونه مدیریت کند. 
 
گفتنی است: باشگاه لیورپول هم اکنون در انتهای هفته 33 لیگ برتر جزیره با یک بازی کمتر و 57 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. 
 
این تیم هفته آینده به مصاف وست برونویچ در خانه این تیم خواهد رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار