رئیس تربیت بدنی نیروی مسلح گفت: باید عنوان کنم اکنون ورزش همگانی در جامعه امروزی توسعه بیشتری داشته است.

باران چشمه: ورزش همگانی در جامعه پیشرفت قابل توجهی داشته استمهرعلی باران چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مراسمی که امروز شاهد بودیم از هیأت برتر سال 93 ، مربیان و ورزشکاران تجلیل شد که باید عنوان کنم مراسم خوبی بوده و مقرر گردید که این برنامه‌ها در سال 94 توسعه بدهیم و هماهنگی ویژه‌ای صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به جلساتی که با همکاران کمیته ملی المپیک داشته‌ایم هدف از برگزاری تقویت ورزش نیروهای مسلح، افزای تعداد مدال‌های ورزشکاران این نیرو بوده است.

باران چشمه ادامه داد: در این راستا در مجموع از 65 ورزشکار، مربی، مسئولان هیأت ورزشی تعطیل شد که به طور حتم برگزاری چنین تجلیل‌ها می تواند عاملی در جهت موفقیت هرچه بیشتر ورزشکاران باشد که به طور حتم موثر خواهد بود.

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در مورد جایگاه ورزش در نیروهای مسلح گفت: به طور حتم ورزش جایگاه مناسبی در نیروهای مسلح دارد و اکنون پرسنل نیروهای مسلح به ورزش در راستای تقویت روحیه، افزایش توان جسمی بدنی روی آورده‌اند که در این راستا باشگاه‌های ورزشی زیادی تدارک دیده شده است.

وی خاطر نشان کرد: باید عنوان کنم در بعد ورزش همگانی نیز شرایط و وضعیت بسیار خوب شده است و نتیجه این که شاهد پویایی، رشد ورزش نیروهای مسلح و مدال آوری و کسب امتیاز این ورزشکاران هستیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: نیرهای مسلح ، تقویت ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار