وزیر بهداشت میهمان دكتر سرافراز شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در عصر دومین روز از هفته سلامت در نشستی صمیمی میهمان رئیس سازمان صدا و سیما بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در عصر دومین روز از هفته سلامت در نشستی صمیمی میهمان رئیس سازمان صدا و سیما بود.

در این نشست كه شماری از معاونان وزارت بهداشت و رسانه ملی حضور داشتند ابتدا برخی از مسئولان حوزه سلامت كشور با قدردانی از بخش های مختلف رسانه ملی در انعكاس فعالیت های صورت گرفته بهداشتی و درمانی؛ به بیان دیدگاه های خود در خصوص تعامل و همكاری بیشتر وزارت بهداشت و سازمان صدا و سیما پرداختند.

توجه به آموزش پزشكی عمومی، اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از بیماریها، شیوه زندگی سالم، توجه به چراغ راهنمایی محصولات غذایی در تبلیغات، كمك صدا و سیما در ادامه مسیر اجرای طرح تحول سلامت و تشكیل اتاق فكر میان وزارت بهداشت و رسانه ملی از مهمترین موضوعاتی بود كه معاونان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در این نشست مطرح كردند.

اختصاص بالاترین سهم در تولیدات رادیویی به حوزه سلامت، تولید 91 عنوان برنامه پزشكی در سیما در سال گذشته، بازسازی شورای سیاست گذاری سلامت و حضور مشاوران سلامت در شبكه هایی رادیویی و تلویزیونی، آمادگی برای تشكیل كمیته مشترك میان وزارت بهداشت ، رسانه ملی و بخش خصوصی برای تبلیغ كالاها و محصولات سلامت محور، پیوست مستند سازی برای طرح های پژوهشی ملی در حوزه سلامت و انعكاس آن در شبكه سلامت سیما، داشتن استراتژی تولید پیام های بهداشتی در وزارت بهداشت و انعكاس آن از شبكه های صدا و سیما و تولید سریال هایی با مضمون پزشك و سلامت از جمله محورها و پیشنهاداتی بود كه معاونان رسانه ملی در این نشست ارائه كردند.

در ادامه دكتر هاشمی با قدردانی از تلاش های بسیار موثر رسانه ملی در بخش رادیو ، تلویزیون و خبر گفت: باید كاری كنیم كه همه دستگاه ها و وزارتخانه ها به همراه رسانه ها خود را در سلامت مردم و جامعه شریك بدانند.

وزیر بهداشت با بیان اینكه امسال محور كارمان در حوزه بهداشت خواهد بود و رسانه ملی می تواند بسیار كمك حال ما باشد؛ پیشنهاد تشكیل كارگروه میان وزارت بهداشت و سازمان صدا و سیما را داد تا بسته همكاری بیشتر این دو نهاد برای سال 94 تدوین شود كه با اقبال رئیس و معاونان رسانه ملی همراه شد.

دكتر سرافراز نیز در پایان این نشست دو و نیم ساعته با قدردانی از تلاشهای وزیر بهداشت و مسئولان وزارت بهداشت در خصوص اجرای موفقیت آمیز طرح تحول سلامت از آمادگی رسانه ملی برای پیشبرد اهداف طرح تحول و آسیب شناسی آن برای رفع نواقص این طرح ملی خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار