تقویت همكاری صدا و سیما و نیروی انتظامی

رئیس رسانه ملی بر همكاری بیشتر صدا و سیما و نیروی انتظامی تاكید كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی دكتر محمد سرافراز پس از جلسه با فرمانده و برخی معاونان نیروی انتظامی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: نیروی انتظامی با بسیاری از شئون مردم در صحنه جامعه ارتباط دارد و مردم توقع دارند معضلات اجتماعی از طریق این نیرو حل شود.

وی افزود: صدا و سیما باید كمك كند و به مردم آموزش دهد كه چطور از جرایم جلوگیری شود یا اگر جرمی اتفاق افتاد راه حل برای آن پیدا شود.

سرافراز گفت: هر چه همكاری صدا و سیما با نیروی انتظامی در بخش‌های آموزش و آگاهی بخشی به مردم بیشتر باشد به موضوع پیشگری از جرایم كمك می شود.

رئیس رسانه ملی افزود: ان شاءالله با افزایش این همكاری شاخص های منفی كه در صحنه جامعه ما هست‌ كم شود.

فرمانده نیروی انتظامی نیز گفت: رسانه ملی پل ارتباطی ناجا و مردم است و به دلیل اهمیت موضوعات و ماموریت های نیروی انتظامی، تعامل با صدا و سیما می تواند اقدامات پیشگیرانه ما را تقویت كند.

سردار اشتری افزود: هر چه قدر كه ما این تعامل و همكاری را بیشتر كنیم می توانیم از جرایمی كه در جامعه رخ می دهد پیشگیری كنیم.

 فرمانده ناجا با بیان اینكه ارتباط بسیار خوبی بین صدا و سیما و نیروی انتظامی وجود دارد ابراز امیدواری كرد: با برنامه های جدیدی كه در نیروی انتظامی در دست اقدام است و با استفاده از ظرفیت صدا و سیما بتوانیم ارتباط با مردم را بیشتر كنیم .


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار