«فریده دریامج» گفت: فیلمبرداری در شهرهایی غیر از تهران باعث آشنایی مردم با فرهنگ، آداب و رسوم، مناطق گردشگری و تاریخی دیگر شهرها می‌شوند.

"فریده دریامج" بازیگر سریال "شهر من شیراز" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص چگونگی همکاری با این سریال تلویزیونی گفت: از دفتر محمد بنایی با من تماس گرفتند و بعد از حضور و خواندن فیلم نامه و حضور بازیگران شخصیت این کار باعث شد که همکاری ما آغاز شود.

وی افزود: نقش من در ابتدا ساده و معمولی و خالی بود و بعد از صحبت‌های متوالی با "بنایی" به یک اتفاق نظر برای اضافه کردن به نقش رسیدیم و این کار به خوبی انجام و نقشم بهتر و جذاب‌تر شد.

"دریامج" ادامه داد: نقش خودم را در این سریال دوست داشتم و علاقمند به دیده شدن کاراکتر بودم ولی بیشتر از این مانور دادن جا نداشت.

وی درخصوص استقبال از این سریال توسط مخاطبان بیان کرد: طبق معمول این سریال مثل هر سریالی هم طرافدار دارد هم ندارد، باید صبر کرد و بعد از پایان سریال نظر نهایی مخاطبان را دید.

وی درخصوص فیلمبرداری در شهرهای مختلف غیر از تهران بیان کرد: به احتمال فراوان فیلمبرداری غیر از تهران برای مردم جذاب است چون آنها را با فرهنگ و آداب و رسوم و گردشگری مناطق و تاریخی مناطق مختلف آشنا می‌کند.

خود من هم با وجود اینکه اهل رشت هستم ولی از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و... شیراز لذت بردم.

"دریامج" اظهار داشت: در خصوص همبازی شدن با عوامل و بازیگران حرفه‌ای و چهره‌ به مشکل خاصی برنخوردیم و مهره‌ها درست و به جا چیده شده بودند. اخلاق خود من هم به گونه‌ای است که با افراد و مکان جدید سریع وفق پیدا می‌کنم.

این بازیگر درخصوص کار بعدی خود گفت: در حال حاضر مشغول بازی در تله فیلم "در راه خانه عروس" با رگه‌های طنز به تهیه کنندگی و کارگردانی "افشین صادقی" هستم و "شهرام قائدی"، "نفیسه روشن"، "فریبا نادری"، "فتحعلی اویسی"، "وحید الهوهی" در آن ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار