مدیر گروه تنوع زیستی و اکولوژی دانشگاه شهید بهشتی گفت : محیط زیست در شرق تهران در گسل خطر و تهدید قرار دارد و ساخت و ساز های غیر مجاز از ویروس های خطرناک و کشنده برای محیط زیست محسوب می شود .

اصغر عبدالهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت محیط زیست در استان تهران گفت : پایتخت یکی از استانهای مهم در حوزه برخورداری از منابع زیست محیطی در کشور تلقی می شود .

مدیر گروه تنوع زیستی و اکولوژی دانشگاه شهید بهشتی در ادامه این مطلب تصریح کرد : شهرستانهایی مانند شمیرانات و شهرستانهای شرق استان تهران از جمله دماوند و فیروزکوه و رودهن دربرگیرنده بخش های قابل منتظره محیط زیست ی باشند .

عبداللهی با اشاره به اینکه محیط زیست در شرق تهران در گسل خطر و تهدید قرار دارد ، اضافه کرد : ساخت و ساز های غیر مجاز از ویروس های خطرناک و کشنده برای محیط زیست محسوب می شود و گریبان این حوزه با اهمیت را گرفته است حوزه ای که سلامت و حیات انسان به وجود این نعمت بزرگ الهی بستگی دارد .

مدیر گروه تنوع زیستی و اکولوژی دانشگاه شهید بهشتی در خاتمه اظهار داشت : حیات محیط زیست نه تنها در پایتخت بلکه در ایران در خطر است و باید از طریق اتخاذ تدابیر ارزشی و کارشناسی به داد محیط زیست رسید .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.