رییس اداره فنی وحرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از راهیابی 17 هنرجوی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان به مسابقات عملی کشور خبر داد.

حسن شرفی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، گفت: جواد حمیدی، ابوالفضل بیدکی، میلاد زائر و احمدرضا جعفری از بجنورد در رشته های ساختمان، صنایع چوب، صنایع فلزی و متالوژی از جمله راه یافتگان به این مسابقات هستند.

وی افزود: حسین مدبری و علی نظرزاده از اسفراین در رشته های امور دام و تربیت بدنی و ایمان شادمان از مانه و سملقان در رشته ماشین های کشاورزی، رضا خدادادی بردبلند از جاجرم نیز در رشته معدن به این رقابت های علمی راه یافتند.

این مسابقات 16 اردیبهشت به میزبانی قزوین برگزار می شود.

رییس اداره فنی وحرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: همچنین 9 هنر جو در حوزه کار دانش ، برای مسابقات عملی کشوری تیرماه به کرکان اعزام می شوند.

شرفی افزود: زهره پاکزاد،حمیده زارع،زهرا معصومی طراقی، ام کلثوم گریوانی و فاطمه غلام پور همگی از بجنورد و سید جعفر سعیدی از شیروان،حسین فهیمی مراغه ای از فاروج،حسین ارشادی تیتکانلو و علی صابری برزل آباد هردو از مانه وسملقان هنر جویان اعزامی در رشته ی کارو دانش هستند.

این هنر جویان در رشته های طلا و جواهر سازی، نقشه کشی ساختمان،امور اداری،تولید چند رسانه ای، حسابداری مالی،تامیر موتور تراکتور،زراعت، الکترونیک و پرورش و تولیدات زنبور عسل به رقابت خواهند پرداخت.

خراسان شمالی 168 هزار دانش آموز دارد

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.