سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات چوب، یراق آلات، ابزار و تجهیزات وابسته از هفتم تا دهم خرداد در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان دایر خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و بنابراعلام روابط عمومی نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان این دوره از نمایشگاه میزبان 55 مشارکت کننده در هشت هزار و 500 مترمربع فضای نمایشگاهی است.
 
اصفهان، تهران، البرز، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی و مازندران، استان هایی هستند که نمایندگان خود را در این نمایشگاه مشارکت داده اند.
 
همچنین نمایندگان فروش کشورهای آلمان، ایتالیا، ترکیه و چین در نمایشگاه حضور دارند و مجموع مشارکت کنندگان، انواع ماشین آلات و مواد اولیه صنایع چوب، خدمات و توزیع مصنوعات چوبی و تجهیزات وابسته، ماشین آلات صنعت ام دی اف، تولید و عرضه انواع صفحات پی وی سی، انواع دستگاه های سی ان سی و لیزر، فرآورده های چوبی و تخته های فشرده را به نمایش می گذارند.
 
این نمایشگاه در ساعات بازدید 16تا22 میزبان علاقه مندان و متخصصانی است که حرفه آنها به نوعی با صنعت چوب ارتباط دارد و به آشنایی با آخرین نمونه های تولیدی و خدمات نوین این بخش نیاز دارند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: نمایشگاه ، صنایع ، چوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.