دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با دانشگاه ایسرای پاکستان با هدف تعامل علمی و تحقیقاتی میان دو دانشگاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

محمد علی محسنی بند پی معاون امور بین الملل دانشگاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران افزود: بیان مختصری از تاریخچه تاسیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مرجعیت دانشگاه در زمینه‌های علوم توانبخشی، سلامت روان، رفاه اجتماعی و همچنین معرفی دپارتمان‌های آموزشی و مراکز تحقیقاتی درمانی، بخشی از تعاملات این دانشگاه بود. 

وی گفت: خواهان گسترش و برقراری ارتباط میان دو دانشگاه به ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی، مرکز تحقیقات ژنتیک و همچنین رشته‌های مختلف از جمله فیزیوتراپی، گفتار درمانی، ژنتیک، سالمندی و غیره هستیم. 

وی مرکز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال و مرکز تحقیقات اعتیاد را از نقاط عطف دانشگاه برشمرد و خاطر نشان کرد: ریاست این دانشگاه ضمن استقبال از حضور هیئت پاکستانی آمادگی دانشگاه‌ علوم بهزیستی و توانبخشی را جهت برقراری ارتباط بیشتر میان دو دانشگاه در جهت تربیت دانشجویان پاکستانی و رشته‌های مختلف توانبخشی و رفاه اجتماعی در مقاطع تحصیلات تکمیلی اعلام نموده و در پایان مقرر گردید متن تفاهم نامه همکاری تهیه و به امضای طرفین برسد. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.