معاون برنامه ریزی و تولید سایپا گفت: سایپا بحث افزایش قیمت را تعقیب نمی‌کند اما به هر صورت آنچه که اتفاق افتاده بالا رفتن هزینه های تولید بوده است.

محمد قربانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص افزایش هزینه تمام شده تولید اظهار داشت: با توجه به اینکه هزینه تمام شده وابسته به هزینه های نهاده های تولید است زمانی که این نهاده ها با افزایش قیمت مواجه شده اند هزینه تمام شده نیز افزایش می یابد.

معاون برنامه ریزی و تولید سایپا افزود: در سال جاری نیز قیمت بسیاری از نهاده های تولید همچون دستمزد با افزایش مواجه شده است البته سایپا بحث افزایش قیمت را تعقیب نمی کند اما به هر صورت آنچه که اتفاق افتاده بالا رفتن هزینه های تولید بوده است.

وی با بیان اینکه قدرت خرید جامعه محدود شده است ادامه داد: از طرفی هزینه های سربار با افرایش تولید قابل مدیریت خواهد بود از این رو اصلی ترین قدم ما برای حفظ موقعیت، افزایش تیراژ تولید است.

قربانی همچنین در خصوص زمان تحویل خودرو برلیانس به مشتریان گفت: تاکنون 100 دستگاه از خودرو H300  در پارس خودرو آغاز شده است و تولید خودرو H200  نیز از بعد از تعطیلات نوروز در سایپا آغاز شده است وسعی می شود در زمان تعهد پیش فروش، خودروها تحویل شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۳۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
انقدر قیمت ها رو ببرید بالا که دیگه مردم لج کنن خودتون برشکسته بشین
آخرین اخبار