مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: احداث زائر سرایی در جوار حرم امام رضا (ع) از بودجه سال 94 و همچنین حذف فرانشیز مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی در بخش بستری مستمری بگیران در خرداد 94 امسال محقق می‌شود.

احداث زائر سرا در جوار حرم امام رضا (ع) / حذف فرانشیز مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی در بخش بستری مستمری بگیران در خرداد 94به گزارش خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم بزرگداشت روز کارگر که امروز (پنجشنبه) در سال نگین برگزار شد، با اشاره به اهمیت حفظ حقوق کارگران و تامین مطالبات آنان اظهار کرد: باید مطالبات کارگران و همچنین منافع آنان بر اساس سخنان مقام معظم رهبری تامین شود، اگرچه سال گذشته به دلیل کاهش قیمت نفت و فشار استکبار جهانی نیمی از درآمد منابع عمومی کشور کاهش پیدا کرد، به این ترتیب مشکلات جدی در عرصه اشتغال، نقدینگی، کارفرمایان و کارگران بوجود آمد.

وی افزود: با تمام مشکلات،شاهد رویداد بزرگی در افزایش 25 درصد حقوق مستمری بگیران بودیم که این امر با توجه به تورم، گام موثری برداشته‌ایم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: احداث زائر سرایی در جوار حرم امام رضا (ع) اقدامی در جهت تامین بخش رفاه مستمری بگیران است، چرا که در نظر سنجی اخیر، این رویداد و زیارت مستمری بگیران از امام رضا برای آنان بسیار لذت بخش بوده است، بدین منظور این طرح در بودجه 94 سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است.

نوربخش ادامه داد: فرانشیز مراکز درمانی و بهداشتی در بخش بستری ویژه مستمری بگیران در خرداد ماه امسال به منظور رفع دغدغه درمانی آن‌ها میسر می‌شود.

وی ادامه داد: 60 هزار میلیارد تومان بودجه سال 94 سازمان تامین اجتماعی است که یک سوم بودجه کل کشور را شامل می‌شود و در این راستا تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا تمامی مطالبات جامعه هدف را تامین کنیم و در این بخش کوتاهی نخواهیم کرد.

نوربخش در پایان گفت: حفظ سیانت از حقوق کارگران و جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی با تمسک به شعار همدلی و و همزبانی دولت و ملت میسر می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار