مشاور ارشد رئیس‌جمهوری در مراسم برترینهای فوتبال خراسان رضوی گفت: سهم ورزش و هنر در اقتصاد کشور بیش از گذشته شده است و حضور بخش خصوصی به رشد آن کمک خواهد کرد.

به گزارش گروه  ورزشی باشگاه خبرنگاران اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهوری در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال استان خراسان رضوی در سالی که گذشت با اشاره به دوران حضورش در فدراسیون فوتبال گفت:  جای خرسندی ست که سهم ورزش و هنر در بخش اقتصادی کشور در سالهای اخیر رشد داشته است و  سهم آن به بیش از 10 برابر  رسیده است.
 
وی ادامه داد: این رشد اقتصادی نشان می‌دهد که باید توجه ویژه‌ای به ورزش و به خصوص فوتبال شود تا بتوانیم از جنبه‌های اقتصادی آن به خوبی استفاده کنیم.حضور بخش خصوصی در  ورزش  موضوع خوبی است که  ضمن آن باید به جنبه‌های اقتصادی ورزش هم توجه ویژه‌ای  شود.
 
بنابراین گزارش ؛مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، مهدی مناجاتی پیشکسوت فوتبال، عزیزالله محمدی رئیس سابق سازمان لیگ، حجت‌الاسلام علیپور دبیر کمیته صیانت سازمان لیگ، فریدون معینی پیشکسوت فوتبال از جمله میهمانان ویژه این مراسم بودند.
 
 همچنین قرار بود علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم در این مراسم حاضر شود.
 
مجتبی‌ محرمی، بهروز رهبری‌فرد، محمد نوازی، رضا شاهرودی، سیروس دین‌محمدی، محمدرضا مهدوی، مهرداد میناوند، علی موسوی، نیما نکیسا، محسن عاشوری، علیرضا اکبرپور پیشکسوتان سرشناسی بودند که در مراسم امروز حاضر شدند.
 
 گفتنی ست  رضا قوچان‌نژاد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که به عنوان بهترین بازیکن سال استان خراسان رضوی انتخاب شد پس از حضور در سالن برگزاری مراسم به شدت از سوی حاضرین مورد تشویق قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار