هافبک سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مطرح شدن نام من برای سرمربیگری گسترش فولاد گمانه زنی رسانه‌هاست و مسئولین این باشگاه هیچ صحبتی با من نکرده‌اند.

دین محمدی: مسئولین باشگاه گسترش فولاد صحبتی با من نکرده‌اندسیروس دین محمدی، هافبک سابق تیم فوتبال است تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ خصوص پیشنهاد تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: از طرف مسئولین باشگاه گسترش فولاد تاکنون هیچ صحبتی با من جهت بر عهده گرفتن سرمربیگری این تیم انجام نشده است و این موضوع گمانه‌زنی رسانه‌هاست.
 
وی افزود: اگر مدیران باشگاه گسترش فولاد پیشنهادی به من بدهند پای میز مذاکره خواهم نشست.
 
امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم درن خود را به فوتبال تبریز ادعا کنم برای سربلندی و موفقیت این شهدا با جان و دل کار خواهم کرد.
 
دین محمدی در ادامه تصریح کرد: اگر فرصت سرمربیگری گسترش فولاد به من داده شود، در نظر دارم با استفاده از جوانان مستعد تبریزی که در فوتبال دارای نبوغ و هوش سرشاری هستند رو به جوان گرایی آورده و خواهید دید که همین نفرات در زمانی کوتاه سبک جدیدی از بازی در فوتبال ایران را به نمایش خواهند گذاشت.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تبریز قطب فوتبال ایران است و اکنون باید تمامی مسئولین دست به دست هم دهند تا این شهدا بتواند به قله لیگ برتر فوتبال ایران برسد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار