«محمود عزیزی» :

پدرم مرد زندگی من است

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: ارزشهای گم شده‌‌ای در مفاهیم ما وجود دارند که جدا کردن آنها کار قشنگی نبوده است.

"محمود عزیزی"، بازیگر سینما و تلویزیون به مناسبت روز پدر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران بیان کرد: قاعده تلویزیون به این صورت بوده که بیشتر شاهد پدر‌های خوب در کارها بوده‌ایم.

وی ادامه داد: مسئله مهمی که باید به آن توجه ویژه داشت، جایگاه زن و مرد و ارزشهای مورد طلبی است که در قالب شعار باقی مانده و اگر بتوانیم این شعارها را در عمل نمایش دهیم، جایگاه مرد و زن مشخص خواهد شد.

وی در خصوص تأثیر‌گذاری نقش‌ها در زندگی خصوصی عنوان کرد: این موضوع و تأثیر‌گذاری یک نقش به ارزشهای اخلاقی بر می‌گردد. ارزشهای موجود در سنت و مدرنیته که ما آنها را در سینما و تلویزیون زیاد دیده‌ایم که اگر در عمل انجام شود تأثیر‌گذار خواهد بود. مطرح شدن ارزشهای انسانی و عنوان گرفتن آنها توسط زن و مرد.

"محمود عزیزی" در مورد تمایل به کار در نقش‌های متفاوت، اظهار داشت: نقش، نقش است و اگر نقشی منفی و متفاوت هم به من پیشنهاد شود در آن کار می‌کنم.

وی ادامه داد: ارزشهای گم شده‌ای در مفاهیم ما وجود دارد که جدا کردن آنها و کشیدن یک خط بین آنها کار قشنگی نبوده است.

عزیزی در رابطه با تأثیر‌گذاری و بازخورد یک نقش گفت: هنگامی که در کار خاصی ایفای نقش کرده که دارای ویژگی‌های خاص است، نتیجه‌ی کار از طرف فیلمسازان و عوامل آن کار به من بوده و این بسیار قابل توجه است.

وی در ادامه بیان کرد: سرمایه‌گذاران و کسانی که در سینما و تلویزیون فعالیت می‌کنند باید دقت داشته باشند که در کارهای انتخاب شده هدف، تنها پرکردن اوقات فراغت نباشد.

محمود عزیزی در مورد بهترین هدیه در روز پدر گفت: بهترین هدیه‌ای که در روز پدر از فرزندانم می‌گیرم، دیدن آنها در صبح، شنیدن سلام و گفتن روزتان مبارک از جانب آنها است. دیدن محبت، انسانیت و فعالیت آنها بهترین هدیه است.

وی ادامه داد: روز پدر برای من یادآور دستان آسیب دیده ی پدرم است پدرم مرد زندگی من است.

عزیزی در پایان آرزو کرد: آرزومندم در این دوران که فشار‌های زیادی متوجه مردم است مشکلات یکی پس از دیگری حل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار