«شعله قهرمانی»:

مردم نسبت به مجریان بازیگر احساس ناباوری دارند

مخاطبان نسبت به صحبت‌های مجریان بازیگر در بیان موضوعات برنامه احساس ناباوری دارند.

"شعله قهرمانی"، مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص چگونگی ساخت برنامه‌ی ایده‌آل گفت: هر برنامه باید با استفاده از امکانات موجود هدف‌های اصلی خود را دنبال کند.

وی درباره‌ی ویژگی‌های برنامه‌های گفتگو محور بیان کرد: مجری کسی است که باید توانایی های لازم را داشته باشد تا در صورت مطرح شدن بحث خاص در برنامه، امکان گفتگوی مؤثر برایش فراهم شود و بتواند از کارشناس برنامه پاسخ‌های مورد نظر مردم را بگیرد.

"قهرمانی" در خصوص مهمان‌های برنامه‌ها و طرز ارتباط برقرار کردن با آنها عنوان کرد: مهمانی که در قالب کارشناس به برنامه دعوت می‌شود به مجری به عنوان نماینده‌ی مخاطب نگاه می‌کند. مجری در حد امکان باید زبان بدن بداند و با خوب گوش دادن با کارشناس ارتباط برقرار کند.

وی درباره مجری شدن بعضی از بازیگران بیان کرد: من اعتقاد دارم مجری یک بازیگر است و بالعکس و این به توانایی یک بازیگر بر می‌گردد که چقدر قابلیت مجری گری دارد ولی به دلیل اینکه مردم همیشه بازیگر را در حال ایفای نقش می‌بینند وقتی در قالب مجری می‌خواهد یک موضوع جدی را بیان کند مردم احساس ناباوری می‌کنند هر چند که بازیگر یک هنرمند است و توانایی‌های زیادی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار