سرمربی تیم پالایش نفت آبادان معتقد است کسب مقام دوم تورنمنت اطلس اسپورت چین در نخستین حضور بائرمن عنوان ارزشمندی است.

سامری: نایب قهرمانی اطلس اسپورت امیدوار کننده است

هماد سامری، کارشناس بسکتبال در خصوص حضور تیم ملی بسکتبال در اطلس اسپورت و نتیجه کسب شده به خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با وجودی که درک بائرمن سرمربی جدید تیم ملی مدت کمی است وارد اردوی تیم ملی شده و زمان زیادی برای آشنایی با تیم را نداشت اما شاگردانش را به خوبی هدایت کرد و تیم ملی بسکتبال کشورمان توانست در رقابتهای اطلس اسپورت نتیجه خوبی از خود به جای گذارد .

وی افزود: با توجه به کمک و مشورت های شاهین طبع، مربی تیم ملی به بائرمن، تشخیص به موقع، مناسب و شناخت نقطه ضعف ها در زمینه دفاع ، حمله خوبی در زمینه تیمی داشتیم. بائرمن به محض ورود وارد اردوی تیم شد.

مربی تیم پالایش نفت آبادان در پاسخ به این سوال که با وجود زمان کم عملکرد تیم را چگونه ارزیابی می کنید، بیان کرد: با وجود وقت کمی که تیم برای هماهنگی با سرمربی آلمانی خود داشت اما با همکاری کادر فنی در اسرع وقت به دنبال ضعف اصلی بسکتبالیست ­ها رفت و با تقویت روند دفاعی، پیشرفت بلندقامتان در زمان کم به خوبی محرز بود و کسب عنوان نائب قهرمانی برای آینده بسکتبال بسیار امیدوار کننده محسوب شد.

وی با بیان این نکته که تجربه نخستین دوره حضور با سرمربی آلمانی و کسب عنوان نائب قهرمانی ایران در این دوره مسابقات جهش بزرگی برای شاگردان بائرمن محسوب می شود، اظهار کرد: هنوز زمان را از دست نداده ایم و فرصت های زیادی داریم، اما با وجود این به دنبال آزمون و خطا نرفتیم. به اعتقاد من در صورت ادامه روند تمرین به اهداف بالایی دست خواهیم یافت.

سامری در پایان بیان کرد: امیدوارم با کمک و هم فکری جامعه بسکتبال و مسئولان بتوانیم هر چه سریع تر به جایگاه پیش بینی شده برای مسابقات جهانی برسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار