امیرعبداللهیان:

تهران از گفتگوی یمنی-یمنی در مکان مورد توافق همه گروه‌های داخلی حمایت می‌کند

معاون عربی و آفریقای وزیر امورخارجه با بیان اینکه امنیت یمن را امنیت منطقه و ایران می دانیم، هشدار داد: اجازه داده نخواهد شد دیگران امنیت مشترک ما را با اقدامات ماجراجویانه به بازی بگیرند

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، حسین امیر عبداللهیان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سکوت برخی کشورها در قبال استمرار تجاوز عربستان به یمن و ادامه محاصره انسانی مردم مظلوم این کشور را غیر قابل قبول دانست.

معاون عربی- آفریقا وزیر امور خارجه گفت: تمرکز عربستان سعودی بر جنگ ضد یمن صرفا کمک به تقویت رژیم صهیونیستی و گروه های تروریستی را سبب شده است.

وی افزود: تهران از گفتگوی یمنی-یمنی در مکان مورد توافق همه گروه های داخلی حمایت می کند و هر گونه مداخله خارجی در این کشور را مردود می داند.

امیر عبداللهیان با بیان اینکه امنیت یمن را امنیت منطقه و ایران می دانیم، هشدار داد: اجازه داده نخواهد شد دیگران امنیت مشترک ما را با اقدامات ماجرا جویانه به بازی بگیرند.

معاون وزیر امور خارجه تاکید کرد: زمان برای این اقدامات ماجراجویانه به پایان رسیده است و همه باید به امنیت منطقه و ایفای نقش سازنده بیاندیشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار