معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: به مناسبت هفته هلال احمر مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت(ویژه کارکنان و اعضای سازمان جوانان) در روزهای ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

مرحله کشوری مسابقات قرآن هلال احمر برگزار می شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، امیر لـله گانی معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را آشنایی اعضای جوان هلال احمر با قرآن و مفاهیم آن عنوان کرد و اظهار کرد: در مرحله نهایی این مسابقات ۸۵۰ شرکت کننده حضوردارند.

وی افزود: نخستین مسابقات قرآن و عترت هلال احمر با حضور ۶ هزار شرکت کننده از دی ماه سال گذشته در رشته های حفظ و قرائت قرآن، حفظ آیات و احادیث موضوعی، اذان و دل نوشته آغاز شد.

وی درباره رشته حفظ آیات و احادیث موضوعی گفت: کارشناسان قرآنی، آیات و احادیث دارای تشابه با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر را جمع آوری و به صورت کتاب منتشر کردند و در اختیار شرکت کنندگان قرار دادند.

للـه گانی در پایان جوایز این دوره از مسابقه ها را ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است این دوره از رقابت های قرآنی هلال احمر، بصورت دوسالانه برگزار شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشوری ، مسابقات ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار