با تلاش ماموران پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان عامل هتک حیثیت از دختران جوان در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شد.

ارسال عکس‌های خصوصی برای خانواده دردسر ساز شد/ عامل هتک حیثیت دستگیر شدبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت شكایتی از یك خانم جوان مبنی بر اشاعه اطلاعات خلاف منافی عفت در فضای مجازی از وی، رسیدگی به این پرونده در دستور كار كارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. 

سرهنگ دوم کارآگاه "سید محمد حسینی پور" افزود:در بررسی های اولبه مشخص شد شاكی  از طریق شبکه های اجتماعی  برای ارتباط با خواهر و سایر اعضاء خانواده و دوستان خود اقدام به ارسال عکس های شخصی می‌کرد  که مدتی پیش توسط فردی ناشناس مورد تهدید قرار گرفت که در صورت نپرداختن وجه نقد اقدام به سوء استفاده از عکس های او می کند که در نهایت مطالبی خلاف منافی عفت رامنتشر کرد. 

حسینی پور با اشاره به بررســـی و رصد اطلاعاتی فضای مجازی توسط كارشناسان پلیس فتا تصریح کرد:بلافاصله متهم شنایی و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس فتا منتقل شد و در مواجهه با مستندات و مدارک جمع آوری شده توسط پلیس به اخاذی از دختران جوان با استفاده از انتشار عکس های آنان جهت دریافت وجه اعتراف کرد.  

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان در پایان به شهروندان توصیه کرد: فضای مجازی و خصوصا شبکه های اجتماعی فضای امن و قابل اعتمادی جهت رد و بدل کردن اطلاعات و اسناد محرمانه و شخصی نیست و همیشه احتمال دسترسی افراد سودجو به آن وجود دارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۷ دی ۱۳۹۴
با عرض سلام و خسته نباشید
می دانم جهت تهیه اخبار بسیار زحمت می کشید. زحمت شما قطعا اثر بخشی بیشتری خواهد داشت اگر حین تهیه خبر به نگارش ادبی صحیح آنها توجه فرمایید. در خبر فوق در دو جا نوشته اید: «خلاف منافی عفت» که اشتباه است؛ منافی عفت، یعنی خلاف عفت، یعنی عملی که با عفت منافات دارد. لطفا تصحیح بفرمایید. با تشکر
آخرین اخبار