سیدی گفت: بهسازی‌هایی که از سوی شهرداری انجام شده است اما ترمینال موجود جوابگوی نیاز منطقه نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان، سیدی، دبیر انجمن صنفی اتوبوسرانی گنبدکاووس گفت: بهسازی‌هایی از سوی شهرداری انجام شده است اما به هر حال این فضا دیگر جوابگوی این شهرستان نیست.

وی در خصوص محوطه‌ای که برای این کار در نظر گرفته شده بود، افزود: آن مکان هم به دلیل اینکه در ورودی و خروجی یکسانی قرار داشت برای این کار مناسب نبود و از طرفی ترافیک بازار باعث می‌‌شد با حضور اتوبوس‌ها وضعیت را بدتر کند.

سیدی تصریح کرد: این فضا چون مساحت کمی به خود اختصاص داده است دیگر جوابگوی نیاز مجموعه نیست، و باید سریع‌تر در خصوص محل جدید احداث ترمینال به توافق نهایی رسیده شود.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان نیز گفت: مطابق قوانین و مقررات شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر باید دارای پایانه اتوبوسرانی باشند و برای شهرستان‌های گنبدکاووس، آزادشهر، علی آباد و بندرترکمن این مساله مورد نظر است.

رضا مروتی با بیان اینکه صحبت‌هایی با شهرداری و اعضای شورای شهر این شهرستان انجام شده است، اظهار داشت: برای شهرستان گنبد کاووس بیش از یک سال گذشته فضایی برای این کار پیش بینی و مکان‌یابی شده  و در دستور کار قرار گرفت که به هر دلیلی لغو شد.
 
مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان تاکید کرد: امیدوارم در سه ماه اول امسال پروژه احداث پایانه اتوبوسرانی در شهرستان گنبدکاووس انجام شود .

وی در خصوص نقش حمل و نقل در توسعه صنعت گردشگری خاطر نشان کرد: نقش زیرساخت‌های مناسب در توسعه حضور گردشگر در منطقه به صورت واضح مشخص است و ارائه خدمات مناسب به شهروندان و تامین امنیت مناسب و امکانات با ایجاد زیرساخت‌های مناسب قابل تامین است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.