معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: یکی از برنامه هایی که در تعامل با آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است ایجاد زنگ ترافیک به عنوان یکی از درس های دانش آموزان مقطع اول و دوم دبستان و همچنین کودکان پیش دبستانی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت: در بحث ترافیک شهری سه ارگان در زمینه مهندسی راهها، اجرای قانون و آموزش و فرهنگ سازی مسئول و درگیر هستند.

علیرضا صلواتی در ادامه تصريح كرد: حوزه مهندسی شهرداری، در بحث اجرای قوانین پلیس راهنمایی و رانندگی مسئول است اما در حوزه آموزش و فرهنگ سازی چند سالی است که متولی نداشته که امسال با تعامل مناسب با آموزش و پرورش سطح فرهنگ را ارتقا خواهیم داد.

وی ادامه داد: پارک های ترافیکی فضایی است که در بحث آموزش به دانش آموزان در سطح شهر احداث و اجرا شده است که سال ۱۳۸۲ اولین پارک ترافیک احداث و انمون در سطح شهر ۶ پارک ترافیکی در شهرک کوثر، خیابان جی، خیابان رسالت، سپاهان شهر و باغ فدک احداث و راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های شهرداری در بحث آموزش های ترافیکی به دانش آموزان احداث شهرک ایمنی و ترافیکی است که در منطقه ۶ اصفهان در حال احداث است و از ویژگی مهم این شهرک شهری اين است كه به صورت مدرن طراحی می شود تادانش آموزان بتوانند زندگی در این شهر را تجربه کنند.

معاون حمل و نقل ترافیکی شهرداری اصفهان تصريح كرد: یکی دیگر از برنامه هایی که در تعامل با آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است ایجاد زنگ ترافیک به عنوان یکی از درس های دانش آموزان مقطع اول و دوم دبستان و همچنین کودکان پیش دبستانی است که با همکاری مولفین کتب درسی آموزش و پرورش کتاب های آنها طراحی شده  که با کسب مجوزهای لازم از ابتدای مهرماه امسال در مدارس استان اجرا شود. 


انتهای پیام/د

برچسب ها: به ، صدا ، درآمدن ، زنگ ، ترافیک ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.