افزايش اعتبارات ابياري نوين در کشور

معاون آب و خاک و صنايع وزير جهاد کشاورزي گفت براي اجراي طرحهاي آبياري نوين در اراضي کشاورزي کشور، در سال 93 يک هزار و 300 ميليارد تومان بودجه درنظر گرفته شد که تاکنون بيش از نيمي از آن هزينه شده است .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سيد رحيم سجادي دربازديد از طرح آبياري زيرسطحي در مزرعه ايزدآباد بخش گلستان سيرجان افزود: اين ميزان اعتبار در مقايسه با اعتبار 250 ميليارد توماني سال 92 پنج برابر و در مقايسه با اعتبار 25 ميلياردتوماني سال 91  پنجاه برابر  رشد نشان مي‌دهد.

دراين بازديد که معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي کشورنيز حضور داشت معاون وزير جهاد کشاورزي با اشاره به مشکل کمبود اب در کشور افزود تلاش مي کنيم با همکاري مديران سازمان برنامه و بودجه ، اعتبارات بخش ابياري نوين را بازهم افزايش دهيم . 

 حسن پور نماينده مردم سيرجان و بردسير در مجلس نيز دراين بازديد ازکمبود اعتبارات در بخش کشاورزي استان کرمان و شهرستان سيرجان انتقاد کرد و گفت : 16 سال خشکسالي هاي متوالي کشاورزي منطقه را دچار مشکل کرده و  حل اين مشکلات و غلبه بر مشکل کمبود اب ، نيازمند تلاش بيشتر همه دستگاهها است . 

انتهای پیام/
برچسب ها: کشاورزی ، تولید ، کشت ، صنعت ، رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۰۵ دی ۱۳۹۴
1-چرا به کشاورزانی که با هزینه خود ابیاری نوین انجام می دهند کمک نمی شود؟2-اگر بخواهند منتظر بمانند که با هزینه دولتی این کار را انجام دهند باید در شرکت تعاونی نام نویسی کنند و تا انها بیایند نقشه برذاری کنند واجرا شود حداقل20ماه طول می کشد که انجام گیرد و کشاورز نباید در این مدت کشتی انجام دهد البته در اینجا این گونه است جاهای دیگر را نمی دانم .جنوب فارس
آخرین اخبار