ملی پوش وزن 90- کیلوگرم جودو کشورمان گفت: از اینکه 2 ورزشکار در این وزن اعزام می‌شود ناراحت نیستم و منتظر می‌مانم کادر فنی نظرش را بگوید.

مشکلی با حضور 2 نفر در وزنم ندارم/تابع نظر کادر فنی هستممحمد جمالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: از اولین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور داشتم و فقط همراه تیم به مسابقات جایزه بزرگ ترکیه اعزام شدم، اکنون بدنم به آمادگی مطلوبی رسیده و شرایط خوبی برای مسابقه روی تاتامی آسیایی کویت دارم.

وی نظرش را در باره اعزام دو ورزشکار در وزن 90- کیلو گرم به رقابت‌های قهرمانی آسیا و اینکه تکلیف اینکه کدام یک در انفرادی مبارزه می‌کند و کدام یک در تیمی این گونه بیان کرد: من مشکلی با این موضوع ندارم، همیشه تابع نظرات سرمربی هستم هرچه کادر فنی تصمیم بگیرد ما هم اطاعت می‌کنیم اطلاعی ندارم که چگونه مبارزه خواهیم کرد اما از هر فرصتی استفاده می‌کنم تا بهترین نمایش را داشته  باشم آنچه اهمیت دارد نتیجه گرفتن جودوی کشورمان در آسیا است.

جمالی که در بازی‌های آسیایی اینچئون به مقام پنجم رسیده بود، در باره وضعیت آمادگی خود گفت: ماه‌هاست در اردو به سر می‌بریم و زیر نظر سرمربی جدید تمرینات پرفشاری را گذرانده‌ایم اکنون بدنم آماده است و دیگر برای کسب نتیجه باید به خدا توکل کرد و منتظر نشست که ببینیم چه قرعه‌ای به ما می‌افتد.

ملی پوش وزن 90- کیلوگرم جودو ایران در خصوص سوابق اعزام‌های آسیایی خود تصریح کرد: رقابت‌های آسیایی کویت سومین تجربه من در این پیکارهاست، پیش از این در رقابت‌های قهرمانی آسیا ازبکستان پنجم شدم، در سال 2013 مسابقات تایلند متاسفانه در اولین مسابقه آسیب دیدم و نتوانستم ادامه دهم ، برای رقابت‌های 2015 شناخت کاملی از حریفان دارم و امیدوارم بتوانم به نتیجه مطلوب برسم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، تیم ملی ، جمالی ، آسیا ، تاتامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار