نمایش « در اعماق» نوشته "ماکسیم گورکی" از یکشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه به کارگردانی "مصطفی عبداللهی" در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش «در اعماق» که سابق بر این در سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روی صحنه رفت از تاریخ یاد شده ساعت 19 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان خواهد بود.

شهین علیزاده، محمد پورحسن، امیرعباس توفیقی، علی زرینی، صنم صالحی، فرناز جهانسوز، زندیش حمیدی، فرشید صمدی پور، سیامک حلمی، محسن بهرامی، محسن زرآبادی، مهدی طهماسبی، پوریا گلستانی، لیلا ارجمند، محمدرضا کردی، مریم نادرلویی، سعید سلطانی بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی حضور خواهند داشت.

مصطفی عبدالهی که از بازیگران و کارگردانان صاحب نام عرصه تئاتر محسوب می شود سال ۹۲ نیز نمایش «مرگ تصادفی یک آنارشیست» را در تالارسایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برده بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می تواند به سایت مجموعه تئاتر شهر  به آدرس ww.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار