با حضور معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و خانواده از معلمان نمونه مدارس غیر دولتی تقدیر شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مرضیه گرد در مراسم نکوداشت معلمان نمونه مدارس غیر دولتی کشور در مشهد از تحصیل بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز در ۱۲ هزار مدرسه غیردولتی خبر داد و اظهارکرد: یکی از مسائل اساسی در سازمان مدارس غیردولتی توسعه و افزایش کیفیت مدارس و همچنین توانمندسازی معلمان است. 

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و خانواده به مسئله افزایش شهریه مدارس غیردولتی در سال جاری اشاره کرد و گفت: شیوه کار ما در مدارس غیردولتی درصدی نیست بلکه براساس شرایط و کیفیت آموزش در مدرسه تعیین می‌شود. 

وی افزود: سال گذشته الگوی شهریه تدوین شده با این حال برخی استان‌ها این الگو را اجرا نکردند و برای امسال برنامه‌ای داریم که هر مدرسه بنا به شرایط آن شهریه را دریافت کند و به همین دلیل ممکن است در برخی مدارس کاهش شهریه و دربرخی دیگر افزایش شهریه صورت گیرد. 

گرد با بیان اینکه به دنبال کشف خلاقیت در مدارس غیردولتی هستیم گفت: طرح رتبه بندی معلمان مربوط به مدارس دولتی است و در مدارس غیردولتی اعمال نمی‌شود. 

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و خانواده به مسئله واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: هیچگونه واگذاری نداریم بلکه از ابتدا بنا بود بخش خصوصی در اداره مدارس دولتی به صورت مشارکتی فعالیت کنند. 

وی با اشاره به بسته حمایتی تقویت مدارس غیردولتی گفت: این بسته شامل حمایت از مجموعه آموزش‌های غیردولتی در هفت بند مطرح شده و در هر استان متناسب با شرایط آن اجرا می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار