رئیس اداره فرهنگی منطقه 2 گفت: چهارمین دوره جشنواره‌های شمسه برای توانمندسازی شهروندان در سرای محلات شمال غرب تهران برگزار می‌شود.

احسان بیسادی رئیس اداره فرهنگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران‌ با اشاره به چهارمین دوره جشنواره شمسه اظهار کرد: چهارمین دوره جشنواره آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی در رشته‌های 12 گانه (قرآن ، نهج البلاغه ،دعا ، نیایش، عکاسی، نقاشی و تندیس، گرافیک ، تصویرسازی، کاریکاتور، خوشنویسی، شعر و ادب، فیلم ف سرود و موسیقی) برگزار می‌شود. 

وی تصریح کرد: جشنواره شمسه 4 با شناسایی ظرفیت‌ و استعدادهای جوانان محلات و با مشارکت نوجوانان و سایر اقشار هنرمند جامعه برای ساختن شهری زیبا و حفظ ارتباطات مردمی و محله ای، براساس برنامه پنج ساله و رویکرد 18 گانه مدیریت شهری برنامه ریزی شده و در 12 موضوع فعالیت خود را آغاز کرد. 

بیسادی افزود: جشنواره شمسه با هدف فعالسازی ظرفیت‌های شهر و شهروندان و بهره‌گیری از استعدادها و خلاقیت‌ةای شناسایی شده از طریق کانون های توانمندسازی، در سطح سرای محلات منطقه 2 برنامه‌ریزی شده است. 

وی ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در چهارمین دوره مجموعه جشنواره‌های شمسه و تحویل آثار خود تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به سراهای محلات سطح منطقه فرصت د ارند. 

وی در پایان درباره نحوه ثبت نام در جشنواره شمسه و ارسال آثار اظهار داشت: شهروندان با مراجعه به سایت اینترنتی  www.sham3.ir  و پس از عضویت در این سایت و با دریافت کد 13 رقمی می توانند اقدام به ارسال اثار خود کنند. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: شمسه ، جشنواره ، آغاز ، بیسادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار