خسروی خبر داد:

مدارس بازیگران طرح کمپین آسمان آبی،‌ زمین پاک در غرب تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5گفت: همزمان با اجرای طرح کمپین آسمان آبی،‌ زمین پاک برنامه‌های آموزشی با حضور نیروهای آموزشگران در مدارس با مفاهیم و اهداف طرح آشنا می‌شوند.

مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک اظهار کرد: کمپین آسمان آبی، زمین پاک یکی از طرحهای اولویت دار مدیریت شهری که تحقق آن مستلزم مشارکت شهروندان است.

خسروی افزود: با توجه به ضرورت نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست برنامه‌های اموزشی با محوریت خط سفید و تفکیک پسماند در سطح منطقه در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه اهمیت آموزش به کودکان در جهت نهادینه کردن و فرهنگسازی طرح تصریح کرد: با مشارکت آموزشگران بازیافت و ترافیک برنامه‌های آموزشی در سطح مدارس در حال برگزاری است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 ادامه داد: در این طرح تلاش شده است از ظرفیتها و توانمندیهای موجود در جهت پیشبرد برنامه‌های آموزشی بهره گرفته شود و در همین راستا مدارس به عنوان بازیگران طرح کمپین آسمان آبی، زمین پاک انتخاب شده‌اند.

معاون شهرداری منطقه 5 در پایان گفت: با برگزاری برنامه‌های آموزشی بیش از 3400 دانش‌آموزان با اهداف و برنامه‌های کمپین آسمان آبی و خط سفید آشنا می‌‌شوند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار