ساعتی پیش به دنبال درگیری مسلحانه یک گروه از ماموران پلیس آگاهی استان البرز با سارقان مسلح ستوان‌دوم جواد مرادی یکی از ماموران به درجه رفیع شهادت نایل شد.

سارقان مسلح مامور پلیس آگاهی را به شهادت رساندند/ هلاکت سارق متواری با تیر پلیسبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعتی پیش به دنبال درگیری مسلحانه یک گروه از ماموران پلیس آگاهی استان البرز با سارقان مسلح "ستوان‌دوم جواد مرادی" یکی از ماموران به درجه رفیع شهادت نایل شد.

این حادثه ساعت 12 ظهر امروز رخ داد و ماموران آگاهی استان البرز به یک دستگاه خودرو با چهار سرنشین مظنون شده و دستور ایست می‌دهند که راکبان این خودرو بدون توجه به فرمان ایست پلیس اقدام به فرار می‌کنند.

ماموران بلافاصله با استعلام متوجه می‌شوند که خودروی مورد نظر سرقتی بوده و عملیات تعقیب و گریز را آغاز می‌کنند که پس از طی مسافتی در منطقه مشکین‌دشت در درگیری با متهمان، مامور ناجا به شهادت رسید.

گفتنی است، همچنین عصر امروز در محدوده حوزه کلانتری 16 شهرستان کرج یک سارق خودرو که در حال فرار از دست ماموران بود، با شلیک پلیس به هلاکت رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
خدا لعنت کنه هر چی شرور را
Iran (Islamic Republic of)
مجید عباسی
۰۹:۳۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
ضمن عرض تسلیت به خانواده وبازماندگان این شهید سرافراز از دولت ودستگاه قضا خواهشمندیم اجازه برخورد جدی تر وراحتتر دست به سلاح شدن پلیس را بدهد.مانند همان سارقی که کشته شد.
آخرین اخبار