دعواهای دو جاری باعث شد تا زوج جوان تصمیم به جدایی بگیرم.

جنجال‌های زوج جوان به خاطر دعوا دو جاریبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.

زن جوان درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی من و جاری‌ام چندین سال است که با هم اختلاف داریم و هربار که همدیگر را می‌بینم دعوایمان می‌شود. هروقت هم سعی کردیم که با هم آشتی کنیم و اختلافاتمان را کنار بگذاریم فایده‌ای نداشته و باز هم درگیری‌هایمان از سر گرفته شده است. تا جاییکه تصمیم گرفتیم با هم قطع ارتباط کنیم و دیگر همدیگر را نبینیم.

وی ادامه داد: اما شوهرم همچنان اصرار دارد که با آن‌ها رفت و آمد کنیم. او مرا مجبور می‌کند که به خانه برادرش بروم و باز هم با جاری‌ام رو در رو شوم. این خودخواهی‌های شوهرم کم کم باعث شده که ما روز به روز از هم دور شویم و همیشه با هم جنگ و دعوا داشته باشیم. ما سر موضوع به این سادگی هر روز دعوا داریم تاجاییکه تصمیم به جدایی گرفتیم.

بعد از صحبت‌های این زن شوهر وی نیز به قاضی گفت: من نمی‌توانم ارتباطم را با برادرم قطع کنم و هربار هم که به خانه آن‌ها می‌روم دوست دارم همسرم در کنارم باشد. اما او لجبازی می‌کند و هر روز با من جنگ و دعوا دارد. راستش من هم از کارهای او خسته شدم. آخرین بار همسرم سر این موضوع چنان جنجالی به پا کرد که همانجا تصمیم خودم را گرفتم تا برای همیشه از او جدا شوم.

بعد از صحبت‌های این زوج قاضی سعی کرد آن‌ها را از جدایی منصرف کند. برای همین دلیلشان برای طلاق را کافی ندانست و این زوج را به مشاوره خانواده فرستاد تا شاید مشکلشان حل شود. ‎



انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
حق با خانم است.
خانم انتظار نداره همسرش با برادرش قطع رابطه کنه فقط خودش و جاریش نمیخان باهم ارتباط داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
حق با مرد است
خانوم شما حاضری با برادر و خواهر خودت قطع رابطه کنی که از شوهرت توقع داری با برادرش قطع رابطه کنه
بجای طلاق برو خودتو اصلاح کن
آخرین اخبار