زن جوان وقتی دید که شوهرش قرار است شیفت شب کار کند تصمیم به جدایی گرفت.

شوهرم می‌خواهد شیفت شب کار کندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم در یک کارخانه کار می‌کند و چندین سال است که کارش همین است. اما حالا او قصد دارد که شیفت کاری‌اش را تغییر دهد و شب‌ها سر کار برود. من اصلا نمی‌توانم این موضوع را تحمل کنم و شب‌ها در خانه تنها بمانم تا شوهرم صبح از محل کارش برگردد. تازه وقتی هم برگردد می‌خواهد بخوابد و من اصلا نمی‌توانم شوهرم را ببینم.

زن جوان ادامه داد: هرچه به او می‌گویم که اینکار را نکند و شیفت کاری‌اش را تغییر ندهد قبول نمی‌کند و می‌گوید که با این تغییر شیفت درآمدش بیشتر می‌شود.

الان یک هفته است سر این موضوع با هم جنگ داریم و در ‌‌نهایت او کار خودش را کرد. من هم تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت‌های این زن قاضی شوهر وی را به دادگاه احضار کرد.



انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
من فکرنمیکنم طلاق گرفتن به این دلیل کاردرستی باشه ولی مرد هم کار درستی نمی کنه چون واقعا سخته اقا شبا بیرون باشه زن تو خونه شب با استرس و ترس بخوابه حتی اک نترسه هم بازم کار خوبی نیس .به نظر من باید به فکر راه حل دیگ باشن تا طلاق.
لطفا اینقدرزودقضاوت نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۵
شوهر من هم شیفت شب داره من شبهایی که سر کاره خونه مامانم می خوابم مردا بالاخره باید تو این دوره زمونه یه جوری نون در بیارن دیگه این که نشد دلیل طلاق
Iran (Islamic Republic of)
فرزان
۲۳:۲۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
احسن موافقم
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۷:۲۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
با سلام؛
به نظر من با توجه به مشکلاتی که در جامعه امروزی ما حاکم می باشد حق با آن زن می باشد و ارزش کانون مقدس خانواده به مراتب ارزشمندتر از حقوق بیشتر کار کردن در شیفت شب آن مرد می باشد چرا اینکه اولاً در زمان نبود مرد آن هم در شب همسر و فرزندان دچار خلع مدیر خانواده شده و از لحاظ امنیت و آرامش دچار تزلزل روحی و تحمل ترس و اضطراب و استرس می شوند همچنین هیچ چیزی جبران خواب شب را نمی نماید و در زمان برگشت مرد از سرکار تمام مدّت طول روز هم اگر استراحت کند باز نمی تواند آن آرامش شب را کسب نماید و ضمناً بخاطر همین موضوع مرد تمام زمانی را که در کنار خانواده می باشد با حالت عصبی و پرخاشگری با اعضای خانواده برخورد می نماید که این امر به مرور زمان باعث ایجاد فاصله شدید بین مرد خانه و همسر و فرزندان می نماید و نتیجه اینکه آن زن دارای تفکر بالا بوده و برای زندگی خود ارزش والایی قائل می باشد و او را ناگزیر نموده که به این شیوه به مرد خود اولتیماتوم شدید دهد. با تشکر جمید
United States of America
ریحانه
۱۴:۴۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
چقدر شما درکت بالاست
ازدواج کردین؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۱۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
خب اگه این آقاکمی عاقلانه فکرکنه بگوشمادرآمدبیشترروبراچی میخوای مگه برای راحتی وآسایش خانواده وخودت نمی خوای پس وقتی خانوادت به این درآمدراضی نیس پس چرااصراربه شب کاری داری ......مگر کااااااااااااااااااسه ای زیر نیم کاسه باشد.
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۶:۵۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
شمابه عنوان خانم بایدازشوهرت حمایت کنی
Iran (Islamic Republic of)
حسن فاتحی
۱۵:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
یه سری خوشی زده زیر دلشون
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۵:۴۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
طلاق از اب خوردن راحت تر شده دیگه نه کسی بد میدونه نه هیچی اصلا ی سری میان جلو به ذوق و نیت طلاق گرفتن مد شده ازدواج دیگه خیلی بیمزه شده و مسخره کسی ک عاقل باشه اصلا جلو نمیره با این زنای این دوره
Iran (Islamic Republic of)
محمدصادق
۱۴:۵۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
نباید اینقدر راحت قضاوت کنیم.برای یک زن سخته که شوهرش مثلا از 9 شب بره بیرون بعد صبح برگرده تا ظهر بخوابه بعد دوباره اول شب بره سرکار. خدایی برای یه مدت طولانی میشه این وضعو تحمل کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
عسكري
۱۲:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
بنظر من بايدباهمديگر تحمل كند وبراي اين مسائل نبايد باعث جدايي باشد ، شايد بعلت نياز پول ورفاه زندگي بيشتر حاضر شده در شب كار كند انصاف نيست براي اين مسائل طلاق حاصل شود.
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۱۱:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
چه دلیل مسخره ای !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
خاک بر سرت.همون بهتر که بری چون تو به درد اون مرد نمیخوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
جدایی و طلاق دیگه شده مد و ورد زبون زن و مرد!طقی به طوقی میخوره راه دادسرا رو پیش میگیرن!چرا؟!!!چون راه واسشون راحت بازه!باید یه فکری به این کار بشه والا طولی نمی کشه که معنی و مفهومی از واژه خانواده نمی مونه!طلاق باید مگر در موارد خاصی که توسط محققین پرونده و شاهدین قضیه اثبات بشه من جمله:اعتیاد طرفین-مسائل حیثیتی و ناموسی-...والا زندگی دنیوی که عاری از مشکلات و سختی که مفهوم و ماهیتی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
یه سری طلاق ها واقعا چقدر بچه گانست و مسبب اصلیشون هم خانوما هستن
آخرین اخبار