سرمربی تیم ملی جودو گفت: نمایندگان سبک وزن ایران در گذشته نقطه قوت ایران و مدال‌آور بود در حالی که اکنون شرایط متفاوت است.

مجید زارعیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در سالهای گذشته تیم ملی ایران در اوزان سبک نمایندگانی همچون آرش میراسماعیلی و مسعود حاجی‌آخوندزاده را در اختیار داشت که مدال آوری می‌کردند اما اکنون ما از این اوزان دچار ضعف هستیم و نمی‌توانیم به مدال فکر کنیم.

وی ادامه داد: قبل از رقابتهای قهرمانی آسیا کویت و از زمانی که مسئولیت هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم چهار مرحله اردوی داخلی را پشت سر گذاشتیم در مراحل نخست اردوی نفراتی مثل قاسمی‌نژاد و محجوب حضور نداشتند. دیرتر از سایر ورزشکارانبه ما اضافه شدند با این حال تمام توانمان را گذاشتیم تا بهترین بازده را از تمرینات بگیریم.

سرمربی تیم ملی جودو اذعان کرد در رقابتهای قهرمانی آسیا اگر شرایط مساعد باشد مدال می‌گیریم اما با تمام قوا شرکت می‌کنیم.

زارعیان درباره حضور ملایی در 81- کیلوگرم گفت: سعید ملایی دررقابتهای جایزه بزرگ در 81- موفق شد با شکست قهرمان جهان و آسیا به مدال برنز دست یابد وی در این وزن تا الان خوب کار کرده است و نمی‌خواهیم جلوی پیشرفت وی را بگیریم به همین دلیل امیر قاسمی‌نژاد در وزن 90- کیلوگرم به روی تاتامی خواهد رفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: زارعیان ، جودو ، ملایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار