بازیگر نقش «یوسف» از یک اتفاق بزرگ که قرار است در سریال «خاتون» بیافتد خبر داد.

"مجید یاسر" بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار تلویزیون باشگاه خبرنگاران بیان کرد: در این هفته شاهد یک اتفاق بزرگ در سریال "خاتون" خواهید بود.

وی در ادامه بیان کرد: به واسطه فیلمنامه و نقشی که پیشنهاد شد، حضور در سریال "خاتون" را پذیرفتم چون هم نقشم و هم فیلمنامه را دوست داشتم، این نتیجه تفکرات کارگردان بود و مورد قبول گروه خاتون قرار گرفت.

وی اظهار داشت: شاخصه بزرگ و مهم سریال خاتون این است که در آن بحث احترام به بزرگتر خانواده و بخصوص مادر، مطرح می‌شود و با توجه به شرایطی که داریم خیلی به ندرت پیش می‌آید که کارگردان‌ها ریسک کنند و موضوع و محور اثرش را احترام به بزرگتر‌ها و بخصوص مادر قرار دهند.

یاسر با ابراز خرسندی از حضور در "خاتون" بیان کرد: خیلی خوشحالم که در این گروه قرار گرفتم، این تجربه جزو افتخارات من در کار بازیگری بود.

بازیگر"خاتون" در ادامه عنوان کرد: از حضور در کنار هوشنگ حریرچیان دوست داشتنی، مهدی باقر بیگی، حامد احمدجو، مریم امیر جلالی و قائدی و خواهران فرجاد بسیار خوشحالم.

وی در پایان با اشاره به سختی کار در شهرستان گفت: شش ماه زندگی در شهرستان اگر با شرایط آرام و برقراری آرامش همراه نباشد غیر قابل تحمل می‌شود اما به خاطر حضور کارگردان و عوامل در کنار هنرپیشه‌ها سختی کار احساس نمی شد.

گفتنی است؛ سریال "خاتون" به کارگردانی مرتضی آتش زمزم و بازی مریم امیر جلالی، هوشنگ حریرچیان، شهرام قائدی، مجید یاسر، مارال و مونا فرجاد، مهدی باقربیگی و مهران غفوران هر شب از شبکه پنجم سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.