کتابهایتان را به مردم امانت می‌دهیم؛ چون به مردم درستکار ایران اطمینان داریم.

"سهامی" مدیر مسئول نشر فردین در گفت‌و‌گو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: یک میلیارد تومان کتاب را به مردم امانت می‌دهیم و آنها هم اگر آن کتاب مدنظرشان بود هزینه را کارت به کارت می‌کنند و اگر نه، کتاب را پس می‌گیریم و اگر کسی بخواهد کتاب‌ها را بخرد، برایش تخفیف می‌گذاریم که بستگی به وضعیت مالی خریدار دارد. 

تخفیفات کتاب‌ها به این صورت است:

برای سطح مالی خوب 10%

برای سطح مالی متوسط  20%

برای سطح مالی ضعیف 30%

وی گفت: ما حتی امکان قسطی خریدن کتاب‌ها را برای مردم گذاشته‌ایم که باز هم مردم را در نظر گرفتیم و طبق خواسته آنها قسط‌‌ بندی می‌کنیم.

"سهامی" در خصوص اطمینان به مردم در بحث امانت کتاب گفت: مردم ایران بهترین مردم جهان هستند و کسانی که علیه آنها حرف می‌زنند، صلاحیت ندارند. مردم ایران درستکارترین مردم جهان هستند و من به مردم اطمینان دارم و به آنها کتاب امانت می‌دهم. اگر کتاب‌هایم برگشت یعنی کتاب‌هایم خوب نبوده است.

وی با اشاره به کتاب‌های آموزشی بیان کرد: مباحث کتاب‌ها هماهنگ با کتاب‌های درسی پیش می‌روند به عنوان مثال کتاب فلسفه برای دبستان بر اساس فصل‌بندی کتاب درسی پیش می‌رود. چه خوب است این کار باب شود و هر سال یک جنبش امانت کتاب راه بیاندازیم تا به سرانه مطالعه ما افزوده شود.

این ناشر در ادامه عنوان کرد: نشر فردین یک پازل کتاب دارد که شامل 1500 عنوان است و فعلاً 10% آنها به چاپ رسیده و بنا به استقبال مردم و دریافت پول کتاب‌های امانتی، مابقی کتاب‌ها چاپ می‌شوند.

وی افزود: این امانت دادن کتاب‌ها یک الگوی آموزشی برای بچه‌ها است که یک هدف به دنبال دارد و آن هدف، اطمینان کردن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار