دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: درجبهه مردمی اصلاحات کمپینی را تحت عنوان جلوگیری از اعدم شیخ نمر تشکیل داده‌ایم و از همه آزادی خواهان جهان می‌خواهیم با ما هم‌صدا شوند.

تشکیل کمپین«شیخ نمر را اعدام نکنید»
"محمد زارع فومنی" دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه عربستان سعودی برای اعدام کردن شیخ نمر تاریخ اعلام کرده است،اظهار کرد: با توجه به اینکه شیخ نمر یک عالم شیعه است که در جهت دفاع از حقوق شهروندی مبارزاتی را داشته، اگر رژیم عربستان بخواهد وی را اعدام کند حرکت ضد بشری را انجام خواهد داد. 

وی با محکوم کردن این حرکت ضد بشری ادامه داد: از مسئولین کشور می‌خواهیم هرچه سریع‌تر نسبت به این موضوع عکس‌العمل نشان دهند. 

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات با اعلام خبر تشکیل کمپین تحت عنوان «شیخ نمر را اعدام نکنید» گفت: کمپینی را در راستای این موضوع تشکیل داده‌ایم و از همه آزادی خواهان جهان می‌خواهیم با ما هم‌صدا شوند و علاوه بر آن خواستار پیوستن همه آزادی خواهان جهان به این کمپین هستیم تا با این اقدام نمادین رژیم آل سعود دست از جنایت خود بردارد. 

فومنی در پایان خاطر‌نشان کرد: از دولت جمهوری اسلامی ایران تقاضا می‌کنیم واکنش مناسب در برابر این اقدام نشان دهدضمن‌آنکه از دستگاه‌های بین‌المللی و حقوق بشری تقاضامندیم که جلوی این حرکت ضدبشری را بگیرند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: شیخ ، نمر ، فومنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار