شرکت ملی گاز ایران بر اساس برنامه ریزی ها، شش هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح گازرسانی به شهرها و روستاهای باقیمانده اختصاص می دهد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، پیروز منجزی با بیان این که امسال گازرسانی به شهرها و روستاهای باقیمانده شروع خوبی داشته است،گفت: این مدیریت از اجرای پروژه های گازرسانی در شرکتهای گاز استانی پشتیبانی می کند و منابع مالی آن را قطعا تامین و تخصیص می دهد.
 
منجزی افزود: شرکتهای توزیع فروش در سال ٩٤ حدود شش هزار میلیارد تومان منابع مالی برای اجرای پروژه های خود نیاز دارند که این اعتبار تامین می شود.
 
مدیر مالی شرکت ملی گاز ایران با بیان این که بخشی از این اعتبار از منابع بند «ق» تامین می شود، یادآور شد: دوهزار میلیارد تومان از این اعتبار از طریق وام، یکهزار میلیارد تومان از طریق صرفه جویی بند «ق»، ٩٠٠ میلیارد تومان از منابع داخلی و ٨٠٠ میلیارد تومان نیز از محل موجودی کالا تامین می شود.
 
به گفته وی، یکهزار و ٣٠٠ میلیارد تومان از این اعتبار نیز از محل عوارض گازرسانی به شهرها و روستاها تامین می شود.
 
وی ادامه داد: تلاش می کنیم که دو هزار میلیارد تومان از محل وام را به حداکثر مبلغ افزایش دهیم تا بتوانیم به نحو جدی نیازمندیهای شرکتهای گاز استانی را در اجرای پروژه های بند «ق» پوشش دهیم.
 
پرداخت ٩ هزار میلیارد تومان از منابع گاز به سازمان هدفمندی یارانه ها
 
مدیر مالی شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: شرکت ملی گاز ایران در سال ٩٣ بیش از ٩ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان از منابع خود را به سازمان هدفنمندی یارانه ها واریز کرده است.
 
به گفته منجزی، در سال گذشته تعهد این شرکت به سازمان هدفمندی هشت هزار و ٩٧٠ میلیارد تومان بوده و بر این اساس شرکت ملی گاز ایران از برنامه جلوتر است.
 
وی ادامه داد: پارسال بیش از ٥٧٢ میلیارد تومان سهم آموزش و پرورش نیز توسط شرکت ملی گاز ایران پرداخت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار