رییس کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی گفت: کمیته بانوان کانو کانادایی را با همکاری فدراسیون جهانی تشکیل خواهیم داد.

محسن میلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز سه‌شنبه 23 اردیبهشت 5 نفر ورزشکاران آقا از تیم کایاک را برای کاپ یک به پرتغال اعزام خواهند شد و عادل مجللی هم از لهستان به این تیم در پرتغال می‌پیوندد تا در کاپهای یک حضور داشته باشد.

وی در خصوص تیم معلولین آبهای آرام گفت: تیم معلولین 29 اردیبهشت ماه مسابقات قهرمانی کشور را پیش رو داشت و بعد از آن تیم ملی را تشکیل می‌دهیم تا ورزشکاران منتخب با آمادگی کامل به استقبال مسابقات معلولین بروند.

میلاد در ادامه تصریح کرد: همچنین در تدارک برای گرفتن روادید و تشریفات به منظور حضور تیم ملی زیر 23 سال در مسابقات قهرمانی جهان هستیم تا بتوانیم زمینه‌های مناسبی را برای مسابقات آسیایی و بین‌المللی در نظر بگیریم. 23ساله‌ها شانس کمتری برای حضور در المپیک دارند.

میلاد در خصوص برنامه‌های المپیکی گروه سنی جوانان گفت: برای حضور در کسب سهمیه المپیک گروه سنی بزرگسالان در 12 ماده و جوانان در 12 ماده شرکت می‌کنند و از طرفی ماده‌های حضور جوانان محدودتر شده است.

وی در خصوص تیم کانو کانادایی بانوان گفت: تیم کانوکانادایی بانوان به شدت ازسوی فدراسیون جهانی ICF مورد توجه قرار گرفته است و ما به این رشته کمیته‌ای جدید افتتاح کنیم زیرا این رشته به زودی وارد مسابقات قهرمانی جهان و رشته‌های المپیکی خواهد شد که امیدوارم بتوانیم همزمان با فدراسیون جهانی آغاز به کار کنیم.

رییس کمیته آبهای آرام در ادامه افزود: فدراسیون جهان ICF برای افزودن این کمیته تا حدودی متقاعد شده است و فدراسیون هم اقداماتی در این باره انجام داده است که به این منظور فعالیتهای مشترک با کنفدراسیون آسیا همکاری داشته باشیم و بر این مبنا اساسنامه‌ای نوشته شده که رو به پایان است و تا خرداد ماه در جلسه‌ای مذاکرات صورت گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: میلاد ، کایاک ، عباسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار