رئیس کمیته آبهای آرام قایقرانی گفت: در صورت روشن شدن تعهدات مارک پلوخ همکاری‌های را به منظور مربی 2 منظور آغاز می‌کنیم.

میلاد: در صورت روشن شدن شرایط پلوخ همکاریها را آغاز می‌کنیممحسن میلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ورزشکاران المپیکی هم اکنون در تهران تمرین می‌کنند تا تاریخ 22 و 23 اردیبهشت آماده اعزام به پرتغال و آلمان برای کاپ یک و دو شوند.

وی افزود: ورزشکاران اعزامی رشته کایاک 6 نفره و ورزشکاران کانو 3 نفر هستند که در ترکیب تیم ملی بسته شده‌اند و با برنامه‌ریزی که انجام دادیم در نظر داریم که ورزشکاران به کمپ مجارستان بپیوندند که تا مسابقات قهرمانی جهان برنخواهند گشت.

میلاد در ادامه بیان داشت: البته باید یک حامی مالی برای اردوی برون مرزی داشته باشیم زیرا با مذاکراتی که با مجارستان صورت گرفته 10 تا 15 ورزشکار اعزامی داریم که 100 تا 110 یورو برآورد هزینه شده است و با توجه به طولانی بودن سفر در حال رایزنی هستیم که اگر این اردو صورت بگیرد کمک زیادی به انتخابی ما در مسابقات المپیکی خواهد کرد.

رئیس کمیته آرام در خصوص مربی انتخابی که برای همه تیم‌های آبهای آرام در نظر گرفته شده گفت: مربی خارجی که مدنظر ماست و از نظر تکنیکی ورزشکاران را قوی خواهد کرد مارک پلوخ است که سفر من برای مذاکره بیشتر با ایشان لغو شد ولی پلوخ وضعیت مشخصی دارد و برای کار با ما ابراز علاقه کرده است فقط تعهداتی را مد نظر دارد که باید به آنها را بشنویم البته عادل مجللی هم اکنون در مجارستان با ایشان روند تمرینات را ادامه می‌دهد.

وی در مورد تیم معلولین آبهای آرام تصریح کرد: تیم معلولان مقرر شده بود که در اردیبهشت ماه به مسابقات آسیایی بروند که به خاطر به حد نصاب نرسیدن نفرات مسابقات آسیایی لغو شد ولی اردوی تدارکاتی این تیم را به تاخیر انداخیتم تا مسابقات قهرمانی کشور را برای آنها برگزار کنیم.

میلاد در خصوص نفراتی که برای تیم ملی کایاک انتخاب شده‌اند گفت: فرزیناسدی، طالبیان، علی آقا میرزایی، سعید فصل اولا و رضا رئیسی و امین بوداغی به علاوه 2 ورزشکار دیگر تیم ملی بسته شده ما در رشته کایاک هستند که برای مسابقات جهانی آسیایی اعزام خواهند شد.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین ورزشکارانی که در رشته کانو در تیم ملی انتخاب شده‌اند شامل عادل مجللی کیا اسکندری، علی اجاقی و شاهرو ناصری هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار