در روی خط تهران دوشنبه این هفته پیگیری موضوع‌های تأخیر در راه اندازی زیرگذر جوادیه منطقه 16، درد و دل‌های بدهی همیشگی مشترکان گاز و پارک خودرو جلوی در آتش نشانی بوستان چیتگر صورت گرفت.

چرا پارک خودرو آن هم مقابل در آتش نشانی...؟!/ بدهی همیشگی مشترکان گاز تا کی ادامه دارد...؟!
به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ؛تأخیر در راه اندازی زیر گذر جوادیه و مشکلات اهالی جوادیه منطقه 16 موضوعی بود که روی خط تهران دوشنبه این هفته در سوژه اول خود به آن پرداخت.

ماجرا از این قرار است که زیر گذر پل جوادیه هنوز پس از گذشت دو سال از آغاز احداث آن به بهره برداری نرسیده و بلاتکلیف است.

این در حالی است که اهالی جوادیه گلایه دارند برای تردد در مسیر اطراف جوادیه باید از جوادیه به نواب بروند و پس از دور زدن کامل در مسیر طولانی و گذر از بالای پل حق شناس و میدان بهمن به جوادیه بازگردند.

اهالی جوادیه بر این باورند که برای استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی از جمله اتوبوس مسیر 5 دقیقه ای را باید 45 دقیقه با مراجعه به میدان راه آهن طی کنند.

مشکلات اهالی جوادیه و منطقه 16 به آن جایی رسیده که خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر مسئولان به این معضل بزرگ شدند.

روی خط تهران موضوع را با علی زند معاون فنی عمران منطقه 16 در میان گذاشت، وی در پاسخ با اشاره به مشکلات مقطعی زیرگذر جوادیه در مسیر ریلی راه آهن اظهار کرد: مشکلاتی که در زیر گذر جوادیه و در مسیر ریلی راه آهن قرار دارد با هماهنگی شرکت راه آهن تهران بزرگ رفع شده و با جا به جایی خطوط که 5 بلوک بوده و بلوک‌های A، B و D به اتمام رسیده و بلوک C هم اوایل اردیبهشت ماه تحویل ما داده خواهد شد و تا پایان خرداد ماه بلوک C به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: به دلیل سختی کار و محدودیت‌های موجود در فضای ریلی تکمیل زیرگذر جوادیه با تأخیر مواجه شده است.


زند گفت: برخی اشاره کردند که پل قدیم جوادیه تخریب شده است اما این در حالی است که شهرداری در تلاش است تا از این پل نگهداری کند تا هیچ گونه محدودیتی در این باره وجود نداشته باشد و با همکاری انجام شده با راه آهن زیر گذر جوادیه مهر ماه سال 94 افتتاح می‌شود.

 بدهی همیشگی مشترکان گاز تا کی ادامه داد

در سوژه دوم روی خط تهران دوشنبه این هفته موضوع بدهی همیشگی مشترکان گاز و گلایه های آن‌ها پیگیری شد.

مشترکان گاز شهری در نوبت‌های مختلف با دریافت قبض‌های گازشان همیشه با واژه بدهی قبلی در این قبض‌ها مواجه می‌شوند انگار این موضوع ادامه دارد و هرگز برطرف نمی‌شود.

این در حالی است که مشترکان گاز شهری گله دارند مشکل ما فیش گاز است که هر موقع می‌آید بدهی گذشته در آن درج شده است به طوری که از اوایل سال 93 تا الآن با این واژه آشنا مواجه می‌شویم.

روی خط تهران موضوع را با شرکت گاز استان تهران در میان گذاشت آن‌ها در پاسخ گفتند مشکل از بانک بوده است.

اما هنگامی که گفتیم مبالغ پرداخت شده است و مشکل از بانک نبوده صلاح ندانستند پاسخی به خط تهران بدهند.

روی خط تهران این موضوع را پیگیر خواهد شد امیدواریم هر چه سریع‌تر مسئولان چاره ای برای حل این مشکل بیندیشند.

چرا پارک خودرو آن هم مقابل در آتش نشانی

روی خط تهران دوشنبه این هفته در سوژه سوم خود به موضوع پارک خودرو مقابل در آتش نشانی بوستان چیتگر پرداخت.

این گزارش در قالب تصویر ارسالی شهروندان پیرامون پارک خودرو جلوی در آتش نشانی بوستان چیتگر به ویژه در ایام تعطیل و هر هفته در روزهای جمعه در روی خط تهران پخش شد.

این در حالی است که مأموران آتش نشانی برای رفت و آمد حداقل 30 دقیقه در ترافیک خواهند ماند.

امیدواریم شهروندان توجه بیشتری به علائم و تابلوهای  آتش نشانی داشته باشند و مسئولان نیز نظارت بیشتری در این باره انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hasan
۱۱:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
بنا بر شنیده از مردم دلیل اصلی این وضع به خاطر درگیری های بوده مابین رئیس راه آهن و شهردار منطقه16 از قبل . همین مسئله باعث ناهماهنگی گردیده .عمر انساها وقت مردم جوادیه فدای خود خواهی دو مدیر گردیده است
آخرین اخبار